• درباره ما
  • تماس باما
  • rss
شنبه, ۶ دی, ۱۴۰۴
  • صفحه اصلی
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • بازارپول
    • بازار بیمه
    • اقتصادکلان
    • صنعت وبازرگانی
    • تومان پلاس
    • نگاه روز
  • مدیریت سبز
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • یادداشت و مقالات
  • مدیران ایرانی
  • چهارگوشه ایران
  • زنان سرزمینم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • بازارپول
    • بازار بیمه
    • اقتصادکلان
    • صنعت وبازرگانی
    • تومان پلاس
    • نگاه روز
  • مدیریت سبز
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • یادداشت و مقالات
  • مدیران ایرانی
  • چهارگوشه ایران
  • زنان سرزمینم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
تومان نیوز
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

آسیا با «یاس» پیش بسوی ارائه یکپارچه خدمات

۰۶ دی ۱۴۰۴
در بازار بیمه
اشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاری

تومان نیوز: اپلیکیشن «یاس» بیمه آسیا یک ابزار دیجیتال جدید است که شرکت بیمه آسیا برای تسریع، ساده‌سازی و گسترش خدمات آنلاین بیمه‌ای طراحی کرده است و می‌تواند به‌طور مستقیم در افزایش فروش آنلاین بیمه‌نامه‌ها تأثیرگذار باشد.

به گزارش پایگاه خبری تومان نیوز(toomannews) ، تحلیل این تأثیر را می‌توان از چند جنبه مهم بررسی کرد:اپلیکیشن یاس تجربه خرید بیمه‌نامه را از یک فرآیند نیازمند مراجعه حضوری به یک فرآیند کاملاً آنلاین و ۲۴ساعته تبدیل می‌کند. کاربران می‌توانند بیمه‌نامه‌ها را انتخاب، قیمت و شرایط را بررسی، و خرید را بدون مراجعه حضوری انجام دهند.
مدیران بیمه آسیا تأکید کرده‌اند که رفتار مشتریان در جامعه امروز به‌سمت استفاده از خدمات موبایلی تغییر کرده است. این تغییر رفتاری خود محرک افزایش فروش آنلاین است، زیرا مشتریان ترجیح می‌دهند خدمات بیمه‌ای را از طریق گوشی همراه و بدون نیاز به مراجعه فیزیکی دریافت کنند
یاس یک پلتفرم یکپارچه است که امکانات زیادی مانند استعلام بیمه، پرداخت حق بیمه، مدیریت بیمه‌نامه‌ها، پیگیری خسارت و دسترسی به مراکز درمانی را فراهم می‌کند. در عمل، این قابلیت‌ها باعث می‌شوند که کاربر با همان اپلیکیشن بتواند همه مراحل خرید و مدیریت بیمه‌نامه را انجام دهد، که احتمال تکمیل خرید افزایش می‌یابد.

در زمان رونمایی این اپلیکیشن، مدیرعامل بیمه آسیا اعلام کرد که در حوزه «محصولات برخط» (یعنی خدمات دیجیتال)، بیش از ۲۰ هزار فروش آنلاین بیمه انجام شده که به گفته او نشان‌دهنده پذیرش مشتریان از کانال دیجیتال است.

وقتی مشتری بتواند بدون واسطه و سریع بیمه‌نامه را بخرد و مدیریت کند،رضایت مشتری افزایش یافته و هزینه‌های اداری شرکت برای فروش کاهش می‌یابد که از نظر اقتصادی بهبود سوددهی فروش آنلاین را تقویت می‌کند.

این اپلیکیشن در نسخه فعلی امکان مشاهده تمام بیمه‌نامه‌ها، پرداخت و مشاهده سررسید اقساط، استعلام اصالت، دسترسی به نمایندگی‌ها و مراکز درمانی طرف قرارداد، و همچنین مشاهده دو بیمه‌نامه جدید آتش‌سوزی و حوادث کارفرما را فراهم می‌کند.
منوی اعلام خسارت نیز به‌طور کامل در یاس تعبیه شده است. در بخش درمان نیز ادغام کامل «سیناد» با یاس، دسترسی بیمه‌گذاران به تمام خدمات درمانی غیرحضوری از جمله مشاهده سوابق، دریافت معرفی‌نامه و پیگیری اسناد را ممکن کرده است.
قابلیت ثبت خسارت بدنه و ثالث، یکی از مهم‌ترین بخش‌های رونمایی بود؛ بخشی که زمان ثبت را به کمتر از دو دقیقه کاهش داده است. امکان بارگذاری و کراپ تصاویر، فیلم‌برداری هم‌زمان از خودرو، استفاده از داده‌های قبلی برای ثبت‌های بعدی و تکمیل اطلاعات ثالث از طریق لینک پیامکی برای زیان‌دیده، تجربه‌ای ساده و دقیق برای کاربران فراهم کرده است.
در یاس مشتریان می توانند:طرح «جام» به‌عنوان یک بیمه‌نامه جامع آتش‌سوزی و حوادث خانواده که علاوه بر پوشش ساختمان و اثاثیه، اعضای خانواده را نیز در برابر فوت، نقص عضو، هزینه پزشکی و سایر خطرها پوشش می‌دهد را در کنار بیمه حوادث کارفرما «کارا» ؛طرح «لبخند»بیمه حوادث خانواده با پوشش حادثه، زلزله، سیل و هدایت موتورسیکلت و بیمه آتش‌سوزی جامع «زرین» با پوشش آتش، سیل، زلزله، نشت آب، سرقت با شکست حرز و حتی جنگ، همراه با پوشش‌های مسئولیتی و خسارت خودرو، به‌عنوان کامل‌ترین بسته آتش‌سوزی خریداری نمایند.
یاس؛ فقط یک اپلیکیشن جدید نیست؛ بلکه نقطه اتصال کاربران با اکوسیستم دیجیتال بیمه آسیاست، جایی که خرید بیمه‌نامه، ثبت خسارت، دریافت خدمات درمانی و مدیریت پروفایل بیمه‌گذار در چند دقیقه و تنها با یک تلفن همراه انجام می‌شود

اخبار مرتبط

بیمه آسیا در پی آتش‌سوزی گمرک کاوه تا ۵۲۰ میلیارد ریال خسارت پوشش می‌دهد
بازار بیمه

ارائه طرح فروش ویژه بیمه‌های مسئولیت سردفتران بیمه آسیا

بیمه ایران
بازار بیمه

رضایت مشتری، سرمایه راهبردی بیمه ایران

بیمه آسیا
بازار بیمه

مدیریت عملکرد الگوی مدیریت شرکت و ارزیابی عملکرد مبنای تصمیمات مدیران ارشد شرکت خواهد بود

نشست صمیمانه مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا با نمایندگان منتخب فروش
بازار بیمه

نشست صمیمانه مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا با نمایندگان منتخب فروش

بیمه، ابزار راهبردی کاهش ریسک و جهش صادرات در شرایط تحریم است
بازار بیمه

بیمه، ابزار راهبردی کاهش ریسک و جهش صادرات در شرایط تحریم است

بیمه آسیا
بازار بیمه

صدرنشینی بیمه آسیا استان فارس در فروش بیمه‌نامه‌های رایان و گندم

پست‌ بعدی
بانک صادرات ایران؛ پیشگام در تعامل با مشتریان با ثبت «عملکرد خوب» در فواد128

بانک صادرات ایران؛ پیشگام در تعامل با مشتریان با ثبت «عملکرد خوب» در فواد128

اسامی برندگان چهل و پنجمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سپه اعلام شد

اسامی برندگان چهل و پنجمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سپه اعلام شد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • پرطرفدار
  • دیدگاه‌ها
  • اخیرا
علی صیاد زاده رسما مدیرعامل بیمه معلم شد

علی صیاد زاده رسما مدیرعامل بیمه معلم شد

نیما نورالهی مدیرعامل بیمه اتکایی ایران معین شد

نیما نورالهی مدیرعامل بیمه اتکایی ایران معین شد

قیمت، مشخصات و مزایای تاکسی برقی آیون در ناوگان تهران

قیمت، مشخصات و مزایای تاکسی برقی آیون در ناوگان تهران

بانک رفاه کارگران ۱۲ شهریورماه به مجمع می نشیند

بانک رفاه کارگران ۱۲ شهریورماه به مجمع می نشیند

ارتباط رشد تورم و کاهش نقدینگی!

ارتباط رشد تورم و کاهش نقدینگی!

خودتحریمی به دلیل نپذیرفتن FATF

خودتحریمی به دلیل نپذیرفتن FATF

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

سودآورترین نقاط خروج از بازار رمزارزها

سودآورترین نقاط خروج از بازار رمزارزها

آغاز اجرای طرح بخشودگی جرائم دیرکرد ره ‌آورد ایران ‌زمین

آغاز اجرای طرح بخشودگی جرائم دیرکرد ره ‌آورد ایران ‌زمین

بیمه آسیا در پی آتش‌سوزی گمرک کاوه تا ۵۲۰ میلیارد ریال خسارت پوشش می‌دهد

ارائه طرح فروش ویژه بیمه‌های مسئولیت سردفتران بیمه آسیا

اسامی برندگان چهل و پنجمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سپه اعلام شد

اسامی برندگان چهل و پنجمین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک سپه اعلام شد

بانک صادرات ایران؛ پیشگام در تعامل با مشتریان با ثبت «عملکرد خوب» در فواد128

بانک صادرات ایران؛ پیشگام در تعامل با مشتریان با ثبت «عملکرد خوب» در فواد128

https://t.me/toomannews_ir https://t.me/toomannews_ir https://t.me/toomannews_ir

برچسب‌ها

اسلاید شو مشروح خبر پلاس

دسته بندی ها

  • اقتصادکلان
  • بازار بیمه
  • بازار سرمایه
  • بازارپول
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • چهارگوشه ایران
  • دسته‌بندی نشده
  • زنان سرزمینم
  • صنعت وبازرگانی
  • کریپتو
  • مدیران ایرانی
  • مدیریت سبز
  • مشروح خبر
  • نگاه روز
  • یادداشت و مقالات

برچسب‌ها

اسلاید شو مشروح خبر پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • درباره ما
  • تماس باما
  • rss

© 2023 طراحی و سئو ایتوکس -کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری تومان نیوز محفوظ می باشد.

  • تومان نیوز
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • زنان سرزمینم
    • بازارپول
    • نگاه روز
    • تومان پلاس
    • مدیریت سبز
    • مدیران ایرانی
    • یادداشت و مقالات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

© 2023 طراحی و سئو ایتوکس -کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری تومان نیوز محفوظ می باشد.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید