• درباره ما
  • تماس باما
  • rss
سه شنبه, ۲۵ آذر, ۱۴۰۴
  • صفحه اصلی
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • بازارپول
    • بازار بیمه
    • اقتصادکلان
    • صنعت وبازرگانی
    • تومان پلاس
    • نگاه روز
  • مدیریت سبز
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • یادداشت و مقالات
  • مدیران ایرانی
  • چهارگوشه ایران
  • زنان سرزمینم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • بازارپول
    • بازار بیمه
    • اقتصادکلان
    • صنعت وبازرگانی
    • تومان پلاس
    • نگاه روز
  • مدیریت سبز
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • یادداشت و مقالات
  • مدیران ایرانی
  • چهارگوشه ایران
  • زنان سرزمینم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
تومان نیوز
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

ارتباطات مؤثر با رسانه‌ها و شرکت‌های فناور مسیرانتقال ایده‌های نو را هموار می‌کند

۲۵ آذر ۱۴۰۴
در بازار بیمه
بیمه آسیا
اشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاری
تومان نیوز: مدیرعامل بیمه آسیا، مهم‌ترین چالش نظام ارتباطی در صنعت بیمه را نبود یک زبان ارتباطی یکپارچه میان ذی‌نفعان عنوان کرد و معتقد است این ناهماهنگی باعث سوءبرداشت، کاهش اعتماد و فرسایش ارتباطات می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تومان نیوز(toomannews)، مجتبی حیدری مدیرعامل بیمه آسیا، مهم‌ترین چالش نظام ارتباطی در صنعت بیمه را نبود یک زبان ارتباطی یکپارچه میان ذی‌نفعان عنوان کرد و معتقد است این ناهماهنگی باعث سوءبرداشت، کاهش اعتماد و فرسایش ارتباطات می‌شود.

حیدری به عنوان یکی از مدیران ارشد بیمه، مهم‌ترین چالش نظام ارتباطی در صنعت بیمه را چه می‌دانید؟

بزرگ‌ترین چالش، نبود یک زبان ارتباطی یکپارچه میان ذی‌نفعان است. صنعت بیمه با سهامدار، مشتری، شبکه فروش، نهاد ناظر و شرکت‌های همکار ارتباط دارد، اما گاهی پیام‌ها، شفافیت و سرعت انتقال اطلاعات هماهنگ نیست. این ناهماهنگی باعث سوءبرداشت، کاهش اعتماد و فرسایش ارتباطات می‌شود.همچنین کمبود زیرساخت‌های داده ‌محور، کیفیت ارتباطات را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

نقش و جایگاه استارتاپ‌ها در صنعت بیمه را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

استارتاپ‌ها موتور محرک نوآوری هستند و می‌توانند نگاه سنتی به بیمه را متحول کنند. آن‌ها قابلیت ایجاد خدمات سریع، شخصی‌سازی‌شده و دیجیتال را دارند و کمک می‌کنند صنعت بیمه از یک مدل فرآیندمحور به یک مدل تجربه‌محور منتقل شود. استارتاپ‌ها با تحلیل داده، رفتارشناسی مشتری و طراحی خدمات جدید، می‌توانند حلقه ارتباطی بین بیمه‌گر و نسل جدید مخاطبان باشند.

با توجه به محور اصلی همایش «بیمه و توسعه»، چه نقشی برای روابط عمومی‌های صنعت بیمه در بازاندیشی نظارت متصور هستید؟

روابط عمومی‌ها امروز فقط نقش اطلاع‌رسانی ندارند، بلکه بعنوان رابطان کانال های ارتباطی، چشم و گوش سازمان محسوب می‌شوند. زمانی که روابط عمومی بتواند بازخوردهای واقعی مشتریان، شبکه فروش و کارکنان را تجمیع و تحلیل کند، عملاً به رگولاتور و مدیران کمک می‌کند مدل‌های نظارتی را مبتنی بر داده و نیازهای واقعی بازار بازطراحی کنند. روابط عمومی می‌تواند پلی باشد بین نظارت سنتی و نظارت هوشمند و مبتنی بر شفافیت.

روابط عمومی‌ها چگونه می‌توانند پیشقراول نوآوری باشند و ارتباطات صنعت بیمه را به مسیر نوآوری هدایت کنند؟

روابط عمومی زمانی می‌تواند پیشقراول نوآوری باشد که از نقش سنتی فاصله بگیرد و به یک واحد راهبردی تبدیل شود. با تولید محتوای داده‌محور، رصد روندهای جهانی، سنجش رضایت مشتریان و ارائه گزارش‌های تحلیلی، روابط عمومی می‌تواند مدیریت را به سمت تصمیم‌گیری‌های جسورانه و نوآورانه هدایت کند. همچنین ارتباطات مؤثر با رسانه‌ها، دانشگاه‌ها و شرکت‌های فناور مسیر انتقال ایده‌های نو را هموار می‌کند.

به نظر شما چه موانع فرهنگی در مسیر تحول نظارتی صنعت بیمه وجود دارد؟

یکی از موانع اصلی، مقاومت طبیعی سازمان‌ها در برابر تغییر است.اراده مدیران ارشد شرکت های بیمه و نگاه سنتی به نظارت و ترس از شفافیت باعث می‌شود برخی از بخش‌ها در برابر سازوکارهای جدید مانند نظارت هوشمند یا گزارش‌دهی لحظه‌ای مقاومت کنند. از طرفی آگاهی پایین درباره نقش نظارت دیجیتال و عدم آموزش کارکنان در این حوزه نیز مانعی جدی ایجاد می‌کند.

چه راه‌حل‌هایی برای برطرف شدن این موانع پیشنهاد می‌کنید؟

 

اولین گام، ارتقای سواد دیجیتال و آگاهی کارکنان درباره فواید نظارت نوین است. دوم، ایجاد فرهنگ شفافیت در سازمان با تشویق رفتارهای مبتنی بر مسئولیت‌پذیری . همچنین لازم است نهاد ناظر و شرکت‌ها به‌صورت مشترک پروژه‌های کوچک تحول نظارتی را اجرا کنند تا کارکنان اثرات مثبت آن را در عمل ببینند. نهایتاً، تقویت ارتباطات داخلی و استفاده از ظرفیت روابط عمومی برای فرهنگ‌سازی می‌تواند سرعت پذیرش تغییر را افزایش دهد.

اخبار مرتبط

مشکلات بیمه تکمیلی بازنشستگان تا یک ماه آینده برطرف می‌شود
بازار بیمه

مشکلات بیمه تکمیلی بازنشستگان تا یک ماه آینده برطرف می‌شود

برگزاری جلسه هیئت رئیسه سندیکای بیمه‌گران ایران
بازار بیمه

برگزاری جلسه هیئت رئیسه سندیکای بیمه‌گران ایران

کسب رتبه نخست بیمه آسیا در استان همدان
بازار بیمه

کسب رتبه نخست بیمه آسیا در استان همدان

بیمه ایران
بازار بیمه

میزان عمده شکایات بیمه گذاران، محصول خدمات و قوانین صنعت بیمه

وصول یک همت از مطالبات بیمه ملت از صندوق بازنشستگی کشوری در آذرماه
بازار بیمه

وصول یک همت از مطالبات بیمه ملت از صندوق بازنشستگی کشوری در آذرماه

بیمه آسیا
بازار بیمه

ارتباطات مؤثر با رسانه‌ها و شرکت‌های فناور مسیرانتقال ایده‌های نو را هموار می‌کند

پست‌ بعدی
بانک کشاورزی

عملکرد فراتر از برنامه بانک کشاورزی با پرداخت 254 هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه

بانک رفاه کارگران

رشد 38 درصدی میانگین منابع موثر بانک رفاه کارگران در پایان آبان ماه سال جاری

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • پرطرفدار
  • دیدگاه‌ها
  • اخیرا
علی صیاد زاده رسما مدیرعامل بیمه معلم شد

علی صیاد زاده رسما مدیرعامل بیمه معلم شد

نیما نورالهی مدیرعامل بیمه اتکایی ایران معین شد

نیما نورالهی مدیرعامل بیمه اتکایی ایران معین شد

بانک رفاه کارگران ۱۲ شهریورماه به مجمع می نشیند

بانک رفاه کارگران ۱۲ شهریورماه به مجمع می نشیند

قیمت، مشخصات و مزایای تاکسی برقی آیون در ناوگان تهران

قیمت، مشخصات و مزایای تاکسی برقی آیون در ناوگان تهران

ارتباط رشد تورم و کاهش نقدینگی!

ارتباط رشد تورم و کاهش نقدینگی!

خودتحریمی به دلیل نپذیرفتن FATF

خودتحریمی به دلیل نپذیرفتن FATF

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

سودآورترین نقاط خروج از بازار رمزارزها

سودآورترین نقاط خروج از بازار رمزارزها

مشکلات بیمه تکمیلی بازنشستگان تا یک ماه آینده برطرف می‌شود

مشکلات بیمه تکمیلی بازنشستگان تا یک ماه آینده برطرف می‌شود

مدت زمان خرید سهام بانک آینده با نماد «وآیند» تمدید شد

مدت زمان خرید سهام بانک آینده با نماد «وآیند» تمدید شد

برگزاری جلسه هیئت رئیسه سندیکای بیمه‌گران ایران

برگزاری جلسه هیئت رئیسه سندیکای بیمه‌گران ایران

کسب رتبه نخست بیمه آسیا در استان همدان

کسب رتبه نخست بیمه آسیا در استان همدان

https://t.me/toomannews_ir https://t.me/toomannews_ir https://t.me/toomannews_ir

برچسب‌ها

اسلاید شو مشروح خبر پلاس

دسته بندی ها

  • اقتصادکلان
  • بازار بیمه
  • بازار سرمایه
  • بازارپول
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • چهارگوشه ایران
  • دسته‌بندی نشده
  • زنان سرزمینم
  • صنعت وبازرگانی
  • کریپتو
  • مدیران ایرانی
  • مدیریت سبز
  • مشروح خبر
  • نگاه روز
  • یادداشت و مقالات

برچسب‌ها

اسلاید شو مشروح خبر پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • درباره ما
  • تماس باما
  • rss

© 2023 طراحی و سئو ایتوکس -کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری تومان نیوز محفوظ می باشد.

  • تومان نیوز
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • زنان سرزمینم
    • بازارپول
    • نگاه روز
    • تومان پلاس
    • مدیریت سبز
    • مدیران ایرانی
    • یادداشت و مقالات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

© 2023 طراحی و سئو ایتوکس -کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری تومان نیوز محفوظ می باشد.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید