• درباره ما
  • تماس باما
  • rss
جمعه, ۱۹ اردیبهشت, ۱۴۰۴
  • صفحه اصلی
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • بازارپول
    • بازار بیمه
    • اقتصادکلان
    • صنعت وبازرگانی
    • تومان پلاس
    • نگاه روز
  • مدیریت سبز
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • یادداشت و مقالات
  • مدیران ایرانی
  • چهارگوشه ایران
  • زنان سرزمینم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • بازارپول
    • بازار بیمه
    • اقتصادکلان
    • صنعت وبازرگانی
    • تومان پلاس
    • نگاه روز
  • مدیریت سبز
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • یادداشت و مقالات
  • مدیران ایرانی
  • چهارگوشه ایران
  • زنان سرزمینم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
تومان نیوز
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

ارزش آفرینی برای مشتریان، جریان پایدار رشد صنعت بیمه است

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
در بازار بیمه
اشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاری

تومان نیوز: معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی، با اشاره به اینکه ذائقه‌ مشتریان به سمت شخصی سازی حرکت کرده و ارائه‌ محصولات تکمیلی نیز باعث مشتری‌مداری شده است، گفت: کسب و کاری که این موارد را مدنظر قرار دهد، اقدام به ارزش‌آفرینی کرده که جریان پایدار رشد و توسعه را رقم می‌زند.

به گزارش پایگاه خبری تومان نیوز(toomannews) ، دکتر علی بنیادی نائینی که در همایش سراسری مدیران شرکت بیمه دی سخن می گفت با اشاره به سخت بودن رقابت در جهان آینده، افزود: در فضای کسب و کار آتی، اگر رهبر نباشیم یا خوب تقلید نکنیم، یعنی منفعل هستیم و این به معنای از دست دادن سهم بازار و رفتن به سوی فروپاشی خواهد بود.

وی اظهار کرد: از این رو برنامه ریزی بر پایه‌ مطالعات جامعه شناختی و رفتار‌شناسی مشتریان بسیار حائز اهمیت است.بنیادی بر ضرورت محور بودن مشتریان در تمامی کسب و کار‌ها از جمله صنعت بیمه تاکید کرد و توجه به تفاوت نسل‌ها و تغییر ذائقه‌‌ی آن‌ها را ضروری دانست.

معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی با اشاره به اهمیت آموزش و یادگیری افزود: امروزه شرکت‌ها و سازمان‌‌هایی موفق خواهند بود که به دانسته‌های دیروز بسنده نکنند چرا که دانش‌های پیشین، بر اساس مطالعه و رصد مشتریان نسل‌های قبلی استوار بوده است.

وی اظهار کرد: این بدین معنا است که با توجه به تفاوت نسل‌های فعلی و تغییراتی که در ذائقه‌ی مشتریان فعلی پدید آمده، باید اطلاعات و دیتاهای خود را به روز کنیم.معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی گفت: مشتریان امروز، نحوه‌ خرید بیمه‌نامه به روش‌های سنتی را نمی‌پسندند و تمایل دارند از طریق فن‌آوری‌های روز و اپلیکیشن‌ها، فرآیندهای بیمه‌ای خود را انجام دهند و این، به معنای لزوم سرعت‌بخشی و آسان‌سازی در صنعت بیمه است.

بنیادی ضرورت توجه به نقش زمان را یادآور شد و ادامه داد: سازمان‌ها به ویژه بنگاه‌های اقتصادی خدمت‌رسان، می‌بایست امر آینده پژوهشی را مدنظر و توجه قرار داده و با پیش‌بینی تکنولوژی و سلیقه‌ مشتریان در پنج سال آینده، آن را به الگویی برای کسب و کار خود تبدیل کرده و فرآیندهای اجرایی آن‌را پیش‌بینی کنند.

در همایش دو روزه‌ مدیران بیمه دی با عنوان “جهش فروش و یکپارچگی سامانی” دوازدهم اردیبهشت ماه با حضور مدیرعامل، معاونین و اعضای هیئت مدیره در شهر شیراز آغاز به کار کرد.در روز اول این همایش، دکتر حمیدرضا صفی خانی رئیس هیأت مدیره شرکت بیمه دی، قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری استان فارس، دکتر استادهاشمی رئیس کل بیمه مرکزی حضور داشته و به ایراد سخنرانی پرداختند.امروز (پنجشنبه) ۱۳ اردیبهشت و در دومین روز این اجلاس مهندس طاهر موهبتی مدیرعامل شرکت بیمه دی نیز سخنرانی خواهد داشت.

اخبار مرتبط

بازار بیمه

حضور فعال بیمه پارسیان در سی‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

تعرفه‌های جدید خسارت بیمه شخص ثالث ابلاغ شد
بازار بیمه

تعرفه‌های جدید خسارت بیمه شخص ثالث ابلاغ شد

پنج فرایند مدیریت دانش در بیمه دی دنبال می شود
بازار بیمه

پنج فرایند مدیریت دانش در بیمه دی دنبال می شود

قطر برای همکاری با ایران در زمینه بیمه اجتماعی اعلام آمادگی کرد
بازار بیمه

قطر برای همکاری با ایران در زمینه بیمه اجتماعی اعلام آمادگی کرد

بیمه کوثر به دنبال توسعه پایدار؛ افتتاح ساختمان ستادی شماره ۲ در دهه کرامت
بازار بیمه

بیمه کوثر به دنبال توسعه پایدار؛ افتتاح ساختمان ستادی شماره ۲ در دهه کرامت

بیمه سامان، بیشترین مقالات را به همایش بیمه و توسعه فرستاد
بازار بیمه

بیمه سامان میزبان نقاشی معاصر ایران

پست‌ بعدی
طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟

طلا و سکه چه قیمت‌هایی را تجربه می‌کنند؟

معمای بنزین در ایران

معمای بنزین در ایران

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • پرطرفدار
  • دیدگاه‌ها
  • اخیرا
بانک مرکزی: وام فروشی ممنوع!

بانک مرکزی: وام فروشی ممنوع!

SMEs

نقش بنگاه‌های کوچک و متوسط (SMEs) در توسعه پایدار با رویکرد اقتصاد سبز

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

بدهی ملی ایالات متحده رکورد زد

بدهی ملی ایالات متحده رکورد زد

ارتباط رشد تورم و کاهش نقدینگی!

ارتباط رشد تورم و کاهش نقدینگی!

خودتحریمی به دلیل نپذیرفتن FATF

خودتحریمی به دلیل نپذیرفتن FATF

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

سودآورترین نقاط خروج از بازار رمزارزها

سودآورترین نقاط خروج از بازار رمزارزها

بانک تجارت

مشارکت فعال بانک تجارت در پروژه بزرگ “ایران LNG”

چادرملو

آینده روشن «چادرملو» با ورود معادن تازه‌نفس به چرخه تولید

حضور فعال بیمه پارسیان در سی‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

بانک رفاه کارگرانs

حضور پررنگ بانک رفاه کارگران در نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ایران

https://t.me/toomannews_ir https://t.me/toomannews_ir https://t.me/toomannews_ir

برچسب‌ها

اسلاید شو مشروح خبر پلاس

دسته بندی ها

  • اقتصادکلان
  • بازار بیمه
  • بازار سرمایه
  • بازارپول
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • چهارگوشه ایران
  • دسته‌بندی نشده
  • زنان سرزمینم
  • صنعت وبازرگانی
  • کریپتو
  • مدیران ایرانی
  • مدیریت سبز
  • مشروح خبر
  • نگاه روز
  • یادداشت و مقالات

برچسب‌ها

اسلاید شو مشروح خبر پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • درباره ما
  • تماس باما
  • rss

© 2023 طراحی و سئو ایتوکس -کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری تومان نیوز محفوظ می باشد.

  • تومان نیوز
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • زنان سرزمینم
    • بازارپول
    • نگاه روز
    • تومان پلاس
    • مدیریت سبز
    • مدیران ایرانی
    • یادداشت و مقالات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

© 2023 طراحی و سئو ایتوکس -کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری تومان نیوز محفوظ می باشد.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید