• درباره ما
  • تماس باما
  • rss
یکشنبه, ۴ خرداد, ۱۴۰۴
  • صفحه اصلی
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • بازارپول
    • بازار بیمه
    • اقتصادکلان
    • صنعت وبازرگانی
    • تومان پلاس
    • نگاه روز
  • مدیریت سبز
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • یادداشت و مقالات
  • مدیران ایرانی
  • چهارگوشه ایران
  • زنان سرزمینم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • بازارپول
    • بازار بیمه
    • اقتصادکلان
    • صنعت وبازرگانی
    • تومان پلاس
    • نگاه روز
  • مدیریت سبز
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • یادداشت و مقالات
  • مدیران ایرانی
  • چهارگوشه ایران
  • زنان سرزمینم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
تومان نیوز
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

افزایش سهم حق بیمه رانندگان تکذیب شد

۰۴ خرداد ۱۴۰۴
در بازار بیمه
اشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاری

تومان نیوز: معاون امور بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه دولت همچون گذشته، ۵۰ درصد از ۲۷ درصد حق بیمه رانندگان را پرداخت می‌کند، گفت: ۲برابر شدن حق بیمه رانندگان به عنوان بیمه‌گذار شایعه است.

به گزارش پایگاه خبری تومان نیوز(toomannews)، محمد محمدی افزود: یکی از موضوعات مهم در برنامه هفتم پیشرفت، موضوع پایداری صندوق‌های بازنشستگی و رفع ناترازی در آنهاست؛ در همین راستا، دولت و مجلس شورای اسلامی تصمیم گرفتند در میزان مشارکت صندوق‌ها در پرداخت حق بیمه گروه‌های خاص از جمله (سربازان، کارگاه‌های زیر ۵ نفر و رانندگان) برای ایجاد عدالت و از آنجا که رانندگان هم در گروه خاص هستند؛ پرداخت بخشی از حق بیمه آنها را دولت تقبل کرده است و بخشی هم توسط خودشان پرداخت خواهد شد.
دسته بندی رانندگان

وی ادامه داد: رانندگان از لحاظ میزان دستمزد به سه دسته تقسیم می‌شوند؛ گروه اول که شامل رانندگان کامیون، تریلی، اتوبوس بین شهری است و کل دستمزدشان در ماه ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است و میزان حق بیمه این گروه طبق قانون، چهار میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

محمدی گفت: گروه دوم شامل رانندگان کامیونت و تاکسی بین شهری است که درآمد ماهانه رانندگان این گروه، ۱۴ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است و حق بیمه آنها سه میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است و گروه سوم که شامل رانندگان تاکسی درون شهری است، دستمزد ماهانه آنها ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است و حق بیمه آنها سه میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

معاون امور بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: تا سال ۱۴۰۳، در گروه اول میزان سهم حق بیمه راننده ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود و ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان هم حق دولت بود که از این میزان طبق قانون جدید برنامه هفتم پیشرفت، دولت تا یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را به عنوان سهم خودش تقبل می‌کند و ۹۰۰ هزار تومان در نهایت به سهم بیمه گذار اضافه می‌شود.
مابه التفاوت پرداختی

وی گفت: در گروه دوم که دستمزدها پایین‌تر است، میزان مشارکت دولت در پرداخت حق بیمه، همان یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است و در نهایت تفاوتی که راننده این گروه به عنوان حق بیمه باید پرداخت کند؛ ۵۰۰ هزار تومان است.

محمدی تاکید کرد: در گروه سوم هم دولت یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان را به عنوان سهم منابع حاصل از هدفمندسازی به عنوان حق بیمه کمک می‌کند و راننده در نهایت ۱۴۰ هزار تومان به عنوان مابه التفاوت باید پرداخت کند.

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی افزود: شایعه ۲ برابر شدن حق بیمه رانندگان بازی با افکار عمومی است و طبق قانون پرداخت حق بیمه رانندگان از سوی دولت به صورت همان صورت ۲۷ درصد است.

ایرنا

اخبار مرتبط

بیمه دی
بازار بیمه

استراتژی بیمه دی برای ۱۴۰۴؛ چگونگی تثبیت برند با سه اهرم تحول‌ساز

بازار بیمه

رونمایی از هاب ملی درمان بیمه آرمان در سه ماه آینده

بیمه سامان
بازار بیمه

آموزش نمایندگان، برنامه مستمر شرکت بیمه سامان

شیوه‌نامه بیمه کارگران ساختمانی تصویب شد
بازار بیمه

شیوه‌نامه بیمه کارگران ساختمانی تصویب شد

مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در بیمه ایران برگزار شد
بازار بیمه

مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در بیمه ایران برگزار شد

جشنواره سایبان زندگی بیمه کوثر
بازار بیمه

جشنواره سایبان زندگی بیمه کوثر

پست‌ بعدی
شیوه‌نامه بیمه کارگران ساختمانی تصویب شد

شیوه‌نامه بیمه کارگران ساختمانی تصویب شد

بیمه سامان

آموزش نمایندگان، برنامه مستمر شرکت بیمه سامان

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • پرطرفدار
  • دیدگاه‌ها
  • اخیرا
بانک مرکزی: وام فروشی ممنوع!

بانک مرکزی: وام فروشی ممنوع!

SMEs

نقش بنگاه‌های کوچک و متوسط (SMEs) در توسعه پایدار با رویکرد اقتصاد سبز

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

بدهی ملی ایالات متحده رکورد زد

بدهی ملی ایالات متحده رکورد زد

ارتباط رشد تورم و کاهش نقدینگی!

ارتباط رشد تورم و کاهش نقدینگی!

خودتحریمی به دلیل نپذیرفتن FATF

خودتحریمی به دلیل نپذیرفتن FATF

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

سودآورترین نقاط خروج از بازار رمزارزها

سودآورترین نقاط خروج از بازار رمزارزها

بانک سپه به عنوان دستگاه برتر بهره‌ور معرفی شد

بانک سپه به عنوان دستگاه برتر بهره‌ور معرفی شد

درج اوراق صکوک مرابحه شرکت گروه صنعتی پاکشو در بورس تهران

درج اوراق صکوک مرابحه شرکت گروه صنعتی پاکشو در بورس تهران

تامین مالی ۱۲۰۰ میلیارد تومانی در فرابورس

تامین مالی ۱۲۰۰ میلیارد تومانی در فرابورس

دلایل توقف و بازگشایی نمادهای معاملاتی «ایران‌خودرو و سایپا»

دلایل توقف و بازگشایی نمادهای معاملاتی «ایران‌خودرو و سایپا»

https://t.me/toomannews_ir https://t.me/toomannews_ir https://t.me/toomannews_ir

برچسب‌ها

اسلاید شو مشروح خبر پلاس

دسته بندی ها

  • اقتصادکلان
  • بازار بیمه
  • بازار سرمایه
  • بازارپول
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • چهارگوشه ایران
  • دسته‌بندی نشده
  • زنان سرزمینم
  • صنعت وبازرگانی
  • کریپتو
  • مدیران ایرانی
  • مدیریت سبز
  • مشروح خبر
  • نگاه روز
  • یادداشت و مقالات

برچسب‌ها

اسلاید شو مشروح خبر پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • درباره ما
  • تماس باما
  • rss

© 2023 طراحی و سئو ایتوکس -کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری تومان نیوز محفوظ می باشد.

  • تومان نیوز
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • زنان سرزمینم
    • بازارپول
    • نگاه روز
    • تومان پلاس
    • مدیریت سبز
    • مدیران ایرانی
    • یادداشت و مقالات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

© 2023 طراحی و سئو ایتوکس -کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری تومان نیوز محفوظ می باشد.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید