• درباره ما
  • تماس باما
  • rss
شنبه, ۲۴ آبان, ۱۴۰۴
  • صفحه اصلی
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • بازارپول
    • بازار بیمه
    • اقتصادکلان
    • صنعت وبازرگانی
    • تومان پلاس
    • نگاه روز
  • مدیریت سبز
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • یادداشت و مقالات
  • مدیران ایرانی
  • چهارگوشه ایران
  • زنان سرزمینم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • بازارپول
    • بازار بیمه
    • اقتصادکلان
    • صنعت وبازرگانی
    • تومان پلاس
    • نگاه روز
  • مدیریت سبز
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • یادداشت و مقالات
  • مدیران ایرانی
  • چهارگوشه ایران
  • زنان سرزمینم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
تومان نیوز
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

«به شکوه پاسارگاد»، پویشی برای ایجاد زبان مشترک بین مشتری و شرکت

۲۴ آبان ۱۴۰۴
در بازار بیمه
اشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاری

تومان نیوز: کمپین «به شکوه پاسارگاد» نشان داده که برندهای بیمه‌ای می‌توانند فراتر از تبلیغ با مخاطبان خود هم‌زبان شوند. این زبان مشترک ترکیبی است از روایت‌های فرهنگی، شاخص‌هاای اعتماد مالی، تجربه مشتری و تعهد به اصول ESG .

به گزارش پایگاه خبری تومان نیوز(toomannews) ،‌ در فضای رقابتی و پرریسک صنعت بیمه برندهایی موفق‌تر هستند که بتوانند فراتر از شعارها با مخاطبان خود به شکلی هم‌ زبانی ایجاد کنند. کمپین «به شکوه پاسارگاد» نمونه‌ای خوبی از چنین تلاشی است؛ پویشی که با بهره‌گیری از نمادهای فرهنگی، هویتی زبان مشترکی میان شرکت بیمه پاسارگاد و بیمه‌گذار ایرانی بوجودآورده است. در این مقاله سعی کرده ایم با بررسی چگونگی شکل‌گیری این زبان مشترک نشان دهیم چگونه شکوه، از یک واژه تبلیغاتی به تجربه‌ای ملموس در ذهن مشتری تبدیل شده است.

صنعت بیمه و نیازهای ذهنی مشتری

مشتری بیمه در ایران به‌ویژه در شرایط اقتصادی انقباضی با مجموعه‌ای از نیازهای فکری مواجه‌ است که فراتر از پوشش‌های مالی صرف می باشد؛ وی به دنبال امنیت روانی، ثبات، آینده‌نگری و حس تعلق به یک برند معتبر است. این خواست ها نه‌تنها در انتخاب نوع بیمه‌نامه بلکه در چگونگی ارتباط با شرکت بیمه و اعتماد به آن نیز نقش تعیین‌کننده دارد. برندهایی که بتوانند این نیازها را درک کرده و به آن‌ها پاسخ مناسب ارایه دهند از جایگاه ویژه‌ای در ذهن مشتری برخوردار می شوند.

کمپین «به شکوه پاسارگاد» با انتخاب واژه‌ای تاریخی و فرهنگی«شکوه»تلاش داشته تا نیازهای مشتری را در قالبی نمادین و روایی پاسخ دهد. واژه «شکوه» تداعی‌گر قدرت، ثبات، میراث و افتخار است؛ مفاهیمی که با برند پاسارگاد به عنوان یک سمبل تاریخی هم‌خوانی دارند. مروری بر طراحی بصری کمپین، شعارها و پیام‌های تبلیغاتی آن نشان می دهد که در خددمت القای حس امنیت، اعتبار و آینده‌نگری هستند؛ تجربه مشتری نیز از مشاوره تا صدور بیمه‌نامه با این روایت هم‌راستا شده و حس تعلق را تقویت می‌کند.

زمانی که معنا به رفتار تبدیل میشود!

بر اساس نظریه “کنش متقابل نمادین” زبان مشترک میان برند و مشتری زمانی شکل می‌گیرد که معناهای نمادین به رفتارهای ملموس تبدیل شوند. بر این اساس به نظر می رسد کمپین «به شکوه پاسارگاد» با ایجاد رابطه قوی روایی و تکرار نمادها و هم‌راستایی خدمات با پیام‌های تبلیغاتی موفق شده است زبان مشترک را به نفع پویش خود تثبیت کند. از این منظر مشتریان این شرکت نه‌تنها بیمه می‌خرند، بلکه حس تعلق به یک نهاد معتبر را نیز تجربه می‌کنند. این زبان مشترک، پلی است میان ارزش‌های برند و نیازهای ذهنی مخاطب.

می دانیم که اعتماد نهادی زمانی شکل می‌گیرد که عملکرد برند با پیام‌های آن هم‌خوان باشد. بیمه پاسارگاد با بیش از ۸ میلیون بیمه‌گذار فعال، سیزده سال توانگری مالی در سطح یک و برخورداری از بزرگ‌ترین سازمان فروش بیمه‌های زندگی در ایران، توانسته این اعتماد را در سطحی گسترده تثبیت کند. این شاخص‌ها نه‌تنها اعتبار مالی شرکت را به نمایش در می آورند بلکه نقش اجتماعی آن را در تأمین امنیت خانوارها نیز برجسته می سازند.

شکوهی در پیوند با ESG

کمپین «به شکوه پاسارگاد» را می‌توان در چارچوب شاخص های جهانی ESG ( محیط زیست، جامعه و حاکمیت شرکتی) نیز تحلیل کرد. در حوزه محیط‌زیست (E) امکان توسعه بیمه‌های سبز و پوشش‌های مرتبط با انرژی پاک در این شرکت به صورت بالقوه وجود دارد. در بعد اجتماعی (S)حمایت از اقشار آسیب‌پذیر، زنان، سالمندان و خانواده‌ها از طریق بیمه‌های زندگی، نقش‌آفرینی اجتماعی برند را قوام می بخشد. در بخش حاکمیتی (G) نیز شفافیت مالی، گزارش‌دهی حرفه‌ای و تعهد به اصول اخلاقی، همگی باعث می شوند تا جایگاه برند به‌عنوان نهادی مسئول و قابل اعتماد تثبیت شود.

از شکوه نمادین تا اعتماد عملیاتی

کمپین «به شکوه پاسارگاد» نشان داده که برندهای بیمه‌ای می‌توانند فراتر از تبلیغ با مخاطبان خود هم‌زبان شوند. این زبان مشترک ترکیبی است از روایت‌های فرهنگی، شاخص‌هاای اعتماد مالی، تجربه مشتری و تعهد به اصول ESG . دراین ساختار، شعار پویش نه‌فقط یک واژه تبلیغاتی بلکه تجسمی از امنیت، اعتبار و آینده‌نگری است. ارزش‌هایی که بیمه پاسارگاد در عمل به آن‌ها پایبند مانده است.

 

اخبار مرتبط

بیمه های زندگی باید بر اساس سلیقه مشتری طراحی شوند
بازار بیمه

بیمه های زندگی باید بر اساس سلیقه مشتری طراحی شوند

از کارت رفاهی تا فکتورینگ و سامانه SCF؛ ابزارهای نوین بانک رفاه کارگران برای تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی
بازار بیمه

از کارت رفاهی تا فکتورینگ و سامانه SCF؛ ابزارهای نوین بانک رفاه کارگران برای تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی

رمز موفقیت بیمه ما در ۱۴۰۲
بازار بیمه

امتیاز حاکمیت شرکتی بیمه ما؛ 100 از 100

حضور بیمه نوین در کیش اینوکس ۲۰۲۵
بازار بیمه

حضور بیمه نوین در کیش اینوکس ۲۰۲۵

بیمه مرکزی
بازار بیمه

نشست صمیمانه مسئولان برنامه کشوری سلامت دیجیتال و صنعت بیمه

بیمه ایران
بازار بیمه

آغاز جشنواره فروش بیمه ایران

پست‌ بعدی
از کارت رفاهی تا فکتورینگ و سامانه SCF؛ ابزارهای نوین بانک رفاه کارگران برای تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی

از کارت رفاهی تا فکتورینگ و سامانه SCF؛ ابزارهای نوین بانک رفاه کارگران برای تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی

بانک ایران زمین: اعتماد شما، محرک نوآوری های ماست

بانک ایران زمین: اعتماد شما، محرک نوآوری های ماست

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • پرطرفدار
  • دیدگاه‌ها
  • اخیرا
علی صیاد زاده رسما مدیرعامل بیمه معلم شد

علی صیاد زاده رسما مدیرعامل بیمه معلم شد

نیما نورالهی مدیرعامل بیمه اتکایی ایران معین شد

نیما نورالهی مدیرعامل بیمه اتکایی ایران معین شد

بانک رفاه کارگران ۱۲ شهریورماه به مجمع می نشیند

بانک رفاه کارگران ۱۲ شهریورماه به مجمع می نشیند

درآمد عملیاتی ۳.۶ همتی تماوند در یکساله منتهی به 31 شهریور ماه 1404

درآمد عملیاتی ۳.۶ همتی تماوند در یکساله منتهی به 31 شهریور ماه 1404

ارتباط رشد تورم و کاهش نقدینگی!

ارتباط رشد تورم و کاهش نقدینگی!

خودتحریمی به دلیل نپذیرفتن FATF

خودتحریمی به دلیل نپذیرفتن FATF

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

سودآورترین نقاط خروج از بازار رمزارزها

سودآورترین نقاط خروج از بازار رمزارزها

بیمه های زندگی باید بر اساس سلیقه مشتری طراحی شوند

بیمه های زندگی باید بر اساس سلیقه مشتری طراحی شوند

مدیرعامل بانک صادرات ایران: هدایت نقدینگی به سمت تولید، مسیر رشد تولید ملی و افزایش رفاه عمومی است

مدیرعامل بانک صادرات ایران: هدایت نقدینگی به سمت تولید، مسیر رشد تولید ملی و افزایش رفاه عمومی است

بانک ایران زمین: اعتماد شما، محرک نوآوری های ماست

بانک ایران زمین: اعتماد شما، محرک نوآوری های ماست

از کارت رفاهی تا فکتورینگ و سامانه SCF؛ ابزارهای نوین بانک رفاه کارگران برای تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی

از کارت رفاهی تا فکتورینگ و سامانه SCF؛ ابزارهای نوین بانک رفاه کارگران برای تامین مالی بنگاه‌های اقتصادی

https://t.me/toomannews_ir https://t.me/toomannews_ir https://t.me/toomannews_ir

برچسب‌ها

اسلاید شو مشروح خبر پلاس

دسته بندی ها

  • اقتصادکلان
  • بازار بیمه
  • بازار سرمایه
  • بازارپول
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • چهارگوشه ایران
  • دسته‌بندی نشده
  • زنان سرزمینم
  • صنعت وبازرگانی
  • کریپتو
  • مدیران ایرانی
  • مدیریت سبز
  • مشروح خبر
  • نگاه روز
  • یادداشت و مقالات

برچسب‌ها

اسلاید شو مشروح خبر پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • درباره ما
  • تماس باما
  • rss

© 2023 طراحی و سئو ایتوکس -کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری تومان نیوز محفوظ می باشد.

  • تومان نیوز
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • زنان سرزمینم
    • بازارپول
    • نگاه روز
    • تومان پلاس
    • مدیریت سبز
    • مدیران ایرانی
    • یادداشت و مقالات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

© 2023 طراحی و سئو ایتوکس -کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری تومان نیوز محفوظ می باشد.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید