تومان نیوز: جلسه صمیمانه مدیرعامل بیمه نوین، با جمعی از نمایندگان برتر شبکه فروش روز شنبه ۱۰ آبان برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تومان نیوز(toomannews) ، در این دیدار که با حضور نمایندگان شیراز، اصفهان، همدان و تهران برگزار شد، نمایندگان در فضایی دوستانه به بیان دیدگاهها، انتظارات و چالشهای خود پرداختند.
به گزارش روابطعمومی بیمه نوین، این جلسه با هدف تقویت ارتباط مستقیم میان مدیرعامل و شبکه فروش، شنیدن بدون واسطه مسائل نمایندگان و بررسی راهکارهای اجرایی برای پشتیبانی بهتر از فعالیت شبکه فروش شکل گرفت.
غلامرضا عزیزی، مدیرعامل بیمه نوین در این نشست از راهاندازی سامانههای جدید و بهبود خدمات دیجیتال با هدف ارتقای سرعت و دقت در ارائه خدمات خبر داد.
عزیزی، پس از شنیدن سخنان نمایندگان برتر افزود: «مدیریت شرکت نسبت به رفع دغدغههای مطرح شده در زمینه فروش و پشتیبانی متعهد است و این نوع نشستهای صمیمانه با نمایندگان ادامه خواهد داشت تا ارتباط ستاد و شبکه فروش نزدیکتر و اثربخشتر شود.»
مدیرعامل بیمه نوین همچنین برگزاری این نشست را آغاز سلسله جلسات گفتوگوی مستقیم با شبکه فروش دانست و تأکید کرد تداوم این ارتباط میتواند به افزایش رضایت نمایندگان و ارتقای کیفیت خدمات مشتریان بینجامد.





















