تومان نیوز: اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک ملی ایران در همایش بررسی عملکرد شش ماهه نخست امسال اداره امور شعب استان هرمزگان ضمن بررسی عملکرد این اداره امور شعب بر اهمیت استفاده از مکانیزم ها و ابزارهای مالی برای ارائه خدمات بهینه به مشتریان تاکید کردند و فعال شدن همه ظرفیت های بانک در راستای مدیریت دارایی و بدهی، افزایش نقدینگی و جذب منابع پایدار همسو با سیاست های راهبردی و اعتباری بانک در ماه های پایانی سال را مهم دانستند.
به گزارش پایگاه خبری تومان نیوز(toomannews) ، اعضای هیات مدیره و هیات عامل بانک ملی ایران در سفر به استان هرمزگان درکار گروه بررسی عملکرد شش ماهه نخست سال جاری اداره امور شعب بانک ملی استان هرمزگان حضور یافتند و طی سخنانی به سؤالات و درخواستهای کارکنان پاسخ دادند.
حسین بهاری عضو هیات مدیره بانک ملی ایران در این کارگروه با بیان اینکه اداره امور شعب استان هرمزگان در یک دوره کوتاه عملکرد بسیار خوبی داشته و از رتبه چهارم به رتبه اول در استان ارتقا پیدا کردهاست، گفت: در بانک ملی اتفاقات و رویدادهای خوبی در حال رخ دادن است که این امر را مشتریان بانک تائید میکنند.
وی عنوان کرد: کارکنان بانک ملی استان هرمزگان تلاشهای زیادی انجام دادهاند و در کشور نیز رتبه خوبی را توانستهاند کسب کنند.