• درباره ما
  • تماس باما
  • rss
یکشنبه, ۲۶ مرداد, ۱۴۰۴
  • صفحه اصلی
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • بازارپول
    • بازار بیمه
    • اقتصادکلان
    • صنعت وبازرگانی
    • تومان پلاس
    • نگاه روز
  • مدیریت سبز
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • یادداشت و مقالات
  • مدیران ایرانی
  • چهارگوشه ایران
  • زنان سرزمینم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • بازارپول
    • بازار بیمه
    • اقتصادکلان
    • صنعت وبازرگانی
    • تومان پلاس
    • نگاه روز
  • مدیریت سبز
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • یادداشت و مقالات
  • مدیران ایرانی
  • چهارگوشه ایران
  • زنان سرزمینم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
تومان نیوز
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

تقویت پیوند با مشتریان کلیدی یزد در چارچوب «طرح کرامت» بیمه ایران

۲۵ مرداد ۱۴۰۴
در بازار بیمه
اشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاری

تومان نیوز:در ادامه اجرای برنامه‌های تحول‌آفرین بیمه ایران و در قالب «طرح کرامت»، دارایی مدیرکل بازاریابی بیمه ایران با هدف تحکیم ارتباطات راهبردی و ارتقای سطح خدمات به مشتریان بزرگ به استان یزد سفر کرد.
به گزارش پایگاه خبری تومان نیوز(toomannews)، در این سفر، نشست‌هایی با چهار بیمه‌گذار عمده و تأثیرگذار استان شامل شرکت کاشی عقیق، دانشگاه علوم پزشکی یزد، شرکت زین و شرکت جام شیرین شهد برگزار شد.
در این دیدارها با رویکردی تعاملی روند همکاری‌های جاری، ارزیابی کیفیت خدمات ارائه‌شده، شناسایی نیازهای جدید و دریافت پیشنهادات اجرایی برای بهبود روابط بررسی شد.
همچنین در جریان این سفر، مدیران و نمایندگان شرکت‌ها و سازمان‌های طرف قرارداد، ضمن ابراز رضایت از عملکرد بیمه ایران در استان بر استمرار تعاملات سازنده و توسعه همکاری‌ها تأکید کردند.
مدیرکل بازاریابی شرکت سهامی بیمه ایران نیز با قدردانی از اعتماد و همراهی این مجموعه‌ها، طرح کرامت را فرصتی ارزشمند برای ایجاد پیوندی عمیق‌تر با بیمه‌گذاران کلیدی دانست و تصریح کرد: ایران برای ایران فراتر از یک نام، یک عهد ملی است؛ عهدی که با هدایت مدیران ارشد، تلاش همکاران و همراهی بیمه‌گذاران، مسیر موفقیت آن هموار شده و ثمراتش به‌زودی در جایگاه بیمه ایران در سطح ملی نمایان خواهد شد.
دارایی در ادامه افزود: تمرکز بر رضایت بیمه‌گذاران عمده، ارتقای کیفیت خدمات، تسهیل فرایندهای بیمه‌ای و ایجاد اطمینان خاطر برای مشتریان از ارکان اصلی این طرح است که در نهایت، جایگاه بیمه ایران را به عنوان بزرگ‌ترین و معتبرترین شرکت بیمه‌ای کشور بیش از پیش تثبیت خواهد کرد.
گقتنی است؛ این سفر در راستای انجام بخشی از سلسله اقدامات ملی بیمه ایران برای تعمیق ارتباطات با مشتریان کلیدی در سراسر کشور محسوب می‌شود.

اخبار مرتبط

دریافت 6 تندیس اسکار جهانی کسب و کار توسط بانک سامان
بازار بیمه

دریافت 6 تندیس اسکار جهانی کسب و کار توسط بانک سامان

تداوم رتبه نخست بیمه دی در کشور
بازار بیمه

تداوم رتبه نخست بیمه دی در کشور

۲۵درصد سود مشارکت بیمه‌های زندگی بیمه کوثر در سال ۱۴۰۳
بازار بیمه

۲۵درصد سود مشارکت بیمه‌های زندگی بیمه کوثر در سال ۱۴۰۳

بازار بیمه

هشدار بیمه مرکزی به مدیران صنعت بیمه با «نمره منفی»

10درصد بازار بیمه حوادث کشور در اختیار شرکت بیمه ما
بازار بیمه

10درصد بازار بیمه حوادث کشور در اختیار شرکت بیمه ما

حکم قطعی پرونده آسیا-آذ صادر شده است
بازار بیمه

حکم قطعی پرونده آسیا-آذ صادر شده است

پست‌ بعدی
نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۹۸ درصد رسید+ جدول

نرخ بهره بین بانکی به ۲۳.۹۸ درصد رسید+ جدول

وصول 5 همت مطالبات بانک صادرات ایران از موسسه ثامن الائمه

وصول 5 همت مطالبات بانک صادرات ایران از موسسه ثامن الائمه

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • پرطرفدار
  • دیدگاه‌ها
  • اخیرا
نیما نورالهی مدیرعامل بیمه اتکایی ایران معین شد

نیما نورالهی مدیرعامل بیمه اتکایی ایران معین شد

بانک مرکزی: وام فروشی ممنوع!

بانک مرکزی: وام فروشی ممنوع!

SMEs

نقش بنگاه‌های کوچک و متوسط (SMEs) در توسعه پایدار با رویکرد اقتصاد سبز

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

ارتباط رشد تورم و کاهش نقدینگی!

ارتباط رشد تورم و کاهش نقدینگی!

خودتحریمی به دلیل نپذیرفتن FATF

خودتحریمی به دلیل نپذیرفتن FATF

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

سودآورترین نقاط خروج از بازار رمزارزها

سودآورترین نقاط خروج از بازار رمزارزها

بانک رفاه کارگران

پیام تبریک مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت فرا رسیدن سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی

پیش بینی بورس : از صف فروش تا صف خرید در ۲۴ ساعت

ریزش شاخص بورس؛ نقش دولت و سازمان بورس در بازگرداندن اعتماد سرمایه‌گذاران

دریافت 6 تندیس اسکار جهانی کسب و کار توسط بانک سامان

دریافت 6 تندیس اسکار جهانی کسب و کار توسط بانک سامان

تداوم رتبه نخست بیمه دی در کشور

تداوم رتبه نخست بیمه دی در کشور

https://t.me/toomannews_ir https://t.me/toomannews_ir https://t.me/toomannews_ir

برچسب‌ها

اسلاید شو مشروح خبر پلاس

دسته بندی ها

  • اقتصادکلان
  • بازار بیمه
  • بازار سرمایه
  • بازارپول
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • چهارگوشه ایران
  • دسته‌بندی نشده
  • زنان سرزمینم
  • صنعت وبازرگانی
  • کریپتو
  • مدیران ایرانی
  • مدیریت سبز
  • مشروح خبر
  • نگاه روز
  • یادداشت و مقالات

برچسب‌ها

اسلاید شو مشروح خبر پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • درباره ما
  • تماس باما
  • rss

© 2023 طراحی و سئو ایتوکس -کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری تومان نیوز محفوظ می باشد.

  • تومان نیوز
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • زنان سرزمینم
    • بازارپول
    • نگاه روز
    • تومان پلاس
    • مدیریت سبز
    • مدیران ایرانی
    • یادداشت و مقالات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

© 2023 طراحی و سئو ایتوکس -کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری تومان نیوز محفوظ می باشد.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید