• درباره ما
  • تماس باما
  • rss
چهارشنبه, ۱۴ خرداد, ۱۴۰۴
  • صفحه اصلی
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • بازارپول
    • بازار بیمه
    • اقتصادکلان
    • صنعت وبازرگانی
    • تومان پلاس
    • نگاه روز
  • مدیریت سبز
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • یادداشت و مقالات
  • مدیران ایرانی
  • چهارگوشه ایران
  • زنان سرزمینم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • بازارپول
    • بازار بیمه
    • اقتصادکلان
    • صنعت وبازرگانی
    • تومان پلاس
    • نگاه روز
  • مدیریت سبز
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • یادداشت و مقالات
  • مدیران ایرانی
  • چهارگوشه ایران
  • زنان سرزمینم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
تومان نیوز
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

تندیس زرین همایش به بیمه دی رسید

۱۲ خرداد ۱۴۰۴
در بازار بیمه
اشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاری

تومان نیوز: شرکت بیمه دی در نهمین اجلاس رضایتمندی مشتری که با رویکرد تجلیل از ۱۰۰ برند پیشرو در مسیر ارتقاء اعتماد مشتریان برگزار شد، موفق به کسب مقام برتر شد.

به گزارش پایگاه خبری تومان نیوز(toomannews) ، تندیس زرین و لوح تقدیر به خاطر رضایتمندی مشتریان از شرکت بیمه دی در سالن همایش‌های بین‌المللی سازمان صدا و سیما به احمد صفر زاده معاون فنی این شرکت به نمایندگی از مدیرعامل بیمه دی اهدا شد.
پاسخگویی ۲۴ ساعته از طریق مرکز ارتباط این شرکت یکی از موارد رضایتمندی مشتری است به طوریکه مرکز ارتباطات بیمه دی در هر شبانه روز به طور متوسط به سئوالات سه هزار و ۵۰۰ نفر از طریق تلفن گویای ۱۶۷۱ پاسخ می‌دهد.
کارشناسی و پرداخت خسارت‌های بدنه و مالی خودرو تا سقف ۱۵ میلیون تومان، بدون نیاز به دفاتر و شعب این شرکت و همچنین ارائه خدمات ویژه امدادی خودرو برای دارندگان بیمه بدنه از جمله اقدامات این شرکت جهت جلب رضایت مشتریان است.
احمد صفرزاده معاون فنی و سرپرست معاونت توسعه بازار و خدمات پس از فروش بیمه دی طی گفت و گویی با تاکید بر تسریع و تسهیل شرکت در فرآیندهای بیمه‌گری، رویکرد بیمه دی در پرداخت به موقع خسارت به زیان‌دیدگان و بیمه‌شدگان را از جمله اهم اقدامات در جلب رضایت مشتریان قلمداد کرد.
وی گفت: بیمه‌شدگان و مشتریان بیمه دی طی اقدامات نوآورانه و فناورانه این شرکت، قادر به استفاده از خدمات متنوع این شرکت در بستر سوپر اپلیکیشن «دِی‌دار» هستند.
وی افزود: راه‌اندازی تله مدیسین (ویزیت تلفنی) و ویزیت آنلاین برای ایثارگران معزز (با اولویت جانبازان ۷۰درصد) از دیگر اقداماتی است که در راستای رضایتمندی جامعه هدف این شرکت به انجام رسیده است. وی ابراز امیدواری کرد استمرار رویکرد خلاقانه بیمه دی در ارائه‌ی خدمات و خدمات پس از فروش، اعتماد و رضایتمندی حداکثری مشتریان بیمه دی را توسعه و تداوم بخشد.
مصطفی اسماعیلی مدیر امور مشتریان و خدمات پس از فروش بیمه دی نیز در این همایش حضور داشت.
این رویداد با سخنرانی دکتر کیاپور رئیس شورای سیاستگذاری (ریس کارگروه مشاغل استانداری تهران) آغاز و در ادامه آقای زاهدی رئیس خانه صنعت و معدن جوانان، حجت الاسلام صادقی معاون قوه قضایه، آقای آقامحمدی رئیس کارگروه اقتصادی دفتر مقام معظم رهبری، خانم آقاپور علیشاهی مشاور اقتصادی ریاست جمهوری (ریاست اجلاس) و آقای دکتر محجوب دبیرکل خانه کارگر دیگر صاحب نظران به ایراد سخن پرداختند.
در بخش پایانی این رویداد از فعالان، صاحب نظران و مدیران موفق که پس از ارزیابی های صورت گرفته توسط کمیته علمی این اجلاس انتخاب شدند، تقدیر شد.

اخبار مرتبط

شعبه بیمه ایران در دهدشت افتتاح شد
بازار بیمه

شعبه بیمه ایران در دهدشت افتتاح شد

نیما نورالهی مدیرعامل بیمه اتکایی ایران معین شد
بازار بیمه

نیما نورالهی مدیرعامل بیمه اتکایی ایران معین شد

بیمه معلم
بازار بیمه

جهش های بالای 1000 درصدی سودآوری بیمه معلم

بیمه ایران
بازار بیمه

حذف شرط پرتفوی مثبت برای تمدید پروانه شبکه نمایندگان بیمه ایران

زندگی در صدر رشته های بیمه پاسارگاد با سهم 37 درصدی
بازار بیمه

زندگی در صدر رشته های بیمه پاسارگاد با سهم 37 درصدی

ثبت فروش 29.000 میلیارد ریالی بیمه پارسیان در دو ماه
بازار بیمه

ثبت فروش 29.000 میلیارد ریالی بیمه پارسیان در دو ماه

پست‌ بعدی
شایسته سالاری و جذب نیروی متخصص اولویت بانک ایران زمین است

شایسته سالاری و جذب نیروی متخصص اولویت بانک ایران زمین است

نیما نورالهی مدیرعامل بیمه اتکایی ایران معین شد

نیما نورالهی مدیرعامل بیمه اتکایی ایران معین شد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • پرطرفدار
  • دیدگاه‌ها
  • اخیرا
بانک مرکزی: وام فروشی ممنوع!

بانک مرکزی: وام فروشی ممنوع!

SMEs

نقش بنگاه‌های کوچک و متوسط (SMEs) در توسعه پایدار با رویکرد اقتصاد سبز

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

بدهی ملی ایالات متحده رکورد زد

بدهی ملی ایالات متحده رکورد زد

ارتباط رشد تورم و کاهش نقدینگی!

ارتباط رشد تورم و کاهش نقدینگی!

خودتحریمی به دلیل نپذیرفتن FATF

خودتحریمی به دلیل نپذیرفتن FATF

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

سودآورترین نقاط خروج از بازار رمزارزها

سودآورترین نقاط خروج از بازار رمزارزها

بانک ملت برترین بانک ایران و هفتمین شرکت برتر کشور معرفی شد

رشد بانک ملت در شاخص های کلیدی و ثبت چند رکورد جدید در دو ماه نخست سال

بانک سینا

ملک مازاد بانک سینا به مزایده گذاشته می شود

امید و بانک سپه

اجماع برای تحول؛ هم‌افزایی سرمایه‌گذاری امید و بانک سپه برای جهش بزرگ اقتصادی

قیمت، مشخصات و مزایای تاکسی برقی آیون در ناوگان تهران

قیمت، مشخصات و مزایای تاکسی برقی آیون در ناوگان تهران

https://t.me/toomannews_ir https://t.me/toomannews_ir https://t.me/toomannews_ir

برچسب‌ها

اسلاید شو مشروح خبر پلاس

دسته بندی ها

  • اقتصادکلان
  • بازار بیمه
  • بازار سرمایه
  • بازارپول
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • چهارگوشه ایران
  • دسته‌بندی نشده
  • زنان سرزمینم
  • صنعت وبازرگانی
  • کریپتو
  • مدیران ایرانی
  • مدیریت سبز
  • مشروح خبر
  • نگاه روز
  • یادداشت و مقالات

برچسب‌ها

اسلاید شو مشروح خبر پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • درباره ما
  • تماس باما
  • rss

© 2023 طراحی و سئو ایتوکس -کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری تومان نیوز محفوظ می باشد.

  • تومان نیوز
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • زنان سرزمینم
    • بازارپول
    • نگاه روز
    • تومان پلاس
    • مدیریت سبز
    • مدیران ایرانی
    • یادداشت و مقالات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

© 2023 طراحی و سئو ایتوکس -کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری تومان نیوز محفوظ می باشد.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید