تومان نیوز:مدیرعامل بیمه دی طی این بازدید با تقدیر از تلاشهای همکاران در راستای تکریم مشتریان، خدمات درمانی بیمه دی را در صنعت بیمه منحصر به فرد و در بالاترین سطح کیفیت دانست.
به گزارش پایگاه خبری تومان نیوز(toomannews)، هادی عبداللهی مدیرعامل این شرکت روز شنبه ۲۳ فرودین ماه به طور غیر هماهنگ شده در محل شعبه تخصصی درمان حضور یافت و ضمن تبریک سال نو به همکاران، از تلاشهای بی وقفهی آنها در خدمترسانی به مشتریان و بیمهشدگان تقدیر و تشکر کرد.
مدیرعامل بیمه دی در حاشیه این بازدید، طی نشستی با حضور مصطفی نظری مدیر بیمههای درمان، مرتضی رابطی مدیر شعبه تخصصی درمان و رؤسای ادرات این شعبه، ضمن استماع گزارش عملکرد این شعبه و چالشهای مرتبط با این حوزه، بر رفع سریع موانع تأکید و بیان کرد: هر بیمهگزار بیمه دی، از زمان عقد قرارداد خود، اعم از آن که حقیقی یا حقوقی باشد، میبایست مورد تکریم واقع شده و از بهترین خدمات با بالاترین سطح کیفی بهرهمند شود.
عبداللهی در عین حال به رفاه حال بیمهشدگان نیز اشاره کرد و گفت: بیمه دی علاوه بر بهینه کردن خدمات خود، طی رویکردی آیندهنگر بهبود فرآیندها، تسهیل و تسریع عملیات بیمهگری را نیز با جدیت دنبال میکند تا بیمهشدگان ما به ویژه خانوادههای بزرگوار و معزز ایثار و شهادت بهترین خدمات را بدون اتلاف وقت و در سریعترین زمان ممکن دریافت کنند.