• درباره ما
  • تماس باما
  • rss
شنبه, ۶ دی, ۱۴۰۴
  • صفحه اصلی
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • بازارپول
    • بازار بیمه
    • اقتصادکلان
    • صنعت وبازرگانی
    • تومان پلاس
    • نگاه روز
  • مدیریت سبز
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • یادداشت و مقالات
  • مدیران ایرانی
  • چهارگوشه ایران
  • زنان سرزمینم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • بازارپول
    • بازار بیمه
    • اقتصادکلان
    • صنعت وبازرگانی
    • تومان پلاس
    • نگاه روز
  • مدیریت سبز
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • یادداشت و مقالات
  • مدیران ایرانی
  • چهارگوشه ایران
  • زنان سرزمینم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
تومان نیوز
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

رضایت مشتری، سرمایه راهبردی بیمه ایران

۰۶ دی ۱۴۰۴
در بازار بیمه
بیمه ایران

بیمه ایران

اشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاری
تومان نیوز: رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بیمه ایران، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رجب، این ماه پربرکت را فرصتی برای بازنگری، هم‌افزایی و تقویت نگاه اصلاح‌گرایانه در مسیر خدمت‌رسانی به مردم و بیمه‌گذاران دانست.

به گزارش پایگاه خبری تومان نیوز(toomannews)، علی جباری در دوازدهمین نشست شورای مدیران با اشاره به عملکرد قابل توجه بیمه ایران در سال جاری اظهار داشت: در ۹ ماهه ابتدایی سال، بیمه ایران موفق به تولید بیش از ۱۰۰ همت حق بیمه شده است که این دستاورد ارزشمند، حاصل تلاش جمعی، همدلی سازمانی و کار تیمی همکاران ستادی، استانی و شبکه گسترده نمایندگی در سراسر کشور است؛از همین‌رو لازم می‌دانم از زحمات همه همکاران و نمایندگان پرتلاش بیمه ایران صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

وی با تأکید بر تغییر جهت‌گیری کلان شرکت به سمت مشتریان افزود: امروز اعتبار، اقبال و اعتماد بیمه‌گذاران به بیمه ایران افزایش یافته و این سرمایه اجتماعی، مسئولیت ما را دوچندان می‌کند. باید پرتلاش‌تر از گذشته با تمرکز بر نیازهای واقعی مشتریان، جایگاه نخست بیمه ایران را در ذهن و انتخاب مردم تثبیت کنیم.

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به موفقیت‌های اخیر شرکت تصریح کرد: جذب و حفظ پرتفوی‌های مهم و راهبردی از جمله پرتفوی جمعیت هلال‌احمر نشان‌دهنده آن است که مسیر حرکت بیمه ایران، مسیر درستی است و این موفقیت‌ها نتیجه تمرکز بر رضایت مشتریان و ارتقای کیفیت خدمات است.

وی با بیان اینکه رضایت مشتری در بیمه ایران یک سرمایه راهبردی است؛ خاطرنشان کرد: تعامل مستمر با مشتریان، مراجعه به بیمه‌گذاران و شنیدن صدای آنان از اولویت‌های اصلی ماست و مدیران در همه سطوح موظف‌اند این رویکرد را به‌صورت شفاف برای کارکنان تبیین و در عمل پیاده‌سازی کنند.

جباری تغییر و اصلاح ساختار سازمانی را از برنامه‌های اصلی بیمه ایران برشمرد و گفت: اصلاح ساختار سازمانی با هدف چابک‌سازی، افزایش کارآمدی و جهت‌گیری هرچه بیشتر به سمت بازار و مشتریان در دستور کار قرار دارد. امروز جامعه، بیمه ایران را به‌عنوان یک شرکت مشتری‌مدار می‌شناسد و ما باید این تصویر را تقویت و تثبیت کنیم.

وی افزود: در این دوره مدیریتی، توجه همزمان به مشتری‌مداری، بازار و فناوری از مهم‌ترین برنامه‌ها و راهبردهای بیمه ایران است. تحول دیجیتال و بهره‌گیری از ظرفیت‌های فناوری، نقش مهمی در ارتقای تجربه مشتری و افزایش رقابت‌پذیری شرکت دارد.

مدیرعامل بیمه ایران با اشاره به اقدامات بی‌سابقه در حوزه مالی تصریح کرد: علاوه بر اصلاح ساختار سازمانی، اصلاح ساختار مالی نیز برای نخستین‌بار در شرکت سهامی بیمه ایران در حال انجام است. اصلاح اساسنامه، بازنگری در ساختار مالی و افزایش سرمایه تاریخی بیمه ایران از جمله اقدامات راهبردی است که آثار آن در آینده نزدیک نمایان خواهد شد.

جباری ادامه داد: افزایش سرمایه، حضور بیمه ایران را در بازار بیمه کشور پررنگ‌تر می‌کند و توانگری مالی شرکت را به‌ویژه در حوزه بیمه‌های اتکایی به شکل قابل توجهی ارتقا می‌دهد. در حال حاضر با وجود زیان انباشته و جاری، برنامه‌ریزی دقیقی برای حل تدریجی این چالش‌ها از طریق اصلاح ساختار مالی انجام شده است.

وی با تأکید بر لزوم عملکرد قوی در بازار رقابتی بیمه کشور گفت: در شرایط رقابتی امروز، بیمه ایران باید با اتکا به سابقه، برند معتبر، شبکه گسترده و نیروی انسانی متخصص خود، حضوری فعال، هوشمند و اثرگذار در بازار داشته باشد.

رئیس هیئت‌مدیره بیمه ایران با نگاهی به آینده افزود: در چشم‌انداز ترسیم‌شده تا سال ۱۴۰۵، توجه ویژه‌ای به منابع انسانی، برنامه‌ریزی و بودجه‌ریزی هدفمند داریم و این حوزه‌ها نقش کلیدی در تحقق اهداف کلان شرکت ایفا می‌کنند.

وی همچنین به فعالیت‌های گسترده در حوزه‌های مختلف شرکت اشاره کرد و گفت: در حوزه‌های پشتیبانی، استان‌ها، امور نمایندگان، حقوقی، فنی و امور شعب، همکاران با جدیت در حال رصد، پایش و بهبود وضعیت موجود هستند.

جباری نقش حوزه‌های نظارتی را نیز مهم و اثرگذار دانست و تصریح کرد: همکاران در حوزه‌های حراست و بازرسی با رویکرد پاسخگویی، پیگیری و اصلاح، نقش مهمی در سلامت اداری و پویایی سازمان دارند. نگاه ما در حوزه نظارت، نگاه اصلاحی و بهبودمحور است و هدف، تقویت همدلی و حرکت به سمت پویایی سازمانی است.

 

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بیمه ایران در پایان تأکید کرد: همه حوزه‌ها باید در درون خود دارای برنامه‌ریزی منسجم، متناسب با مأموریت‌هایشان باشند و با اتکا به ظرفیت‌های درونی، اهداف و برنامه‌های تعریف‌شده را دنبال کنند. انسجام، همدلی و هم‌افزایی، رمز موفقیت بیمه ایران در مسیر تحول و پیشرفت است.

اخبار مرتبط

بیمه آسیا
بازار بیمه

مدیریت عملکرد الگوی مدیریت شرکت و ارزیابی عملکرد مبنای تصمیمات مدیران ارشد شرکت خواهد بود

نشست صمیمانه مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا با نمایندگان منتخب فروش
بازار بیمه

نشست صمیمانه مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا با نمایندگان منتخب فروش

بیمه، ابزار راهبردی کاهش ریسک و جهش صادرات در شرایط تحریم است
بازار بیمه

بیمه، ابزار راهبردی کاهش ریسک و جهش صادرات در شرایط تحریم است

بیمه آسیا
بازار بیمه

صدرنشینی بیمه آسیا استان فارس در فروش بیمه‌نامه‌های رایان و گندم

بیمه رازی
بازار بیمه

فروش بیش از هزار بیمه‌نامه آتش‌سوزی طرح «پناه» بیمه رازی

بیمه ملت
بازار بیمه

جشنواره فروش بیمه ملت با تخفیف ۲۲ درصدی و جوایز ویژه

پست‌ بعدی
طلا جهانی در مدار رکورد زدن؛ قیمت نقره از مرز ۷۷ دلار رد شد

طلا جهانی در مدار رکورد زدن؛ قیمت نقره از مرز ۷۷ دلار رد شد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • پرطرفدار
  • دیدگاه‌ها
  • اخیرا
علی صیاد زاده رسما مدیرعامل بیمه معلم شد

علی صیاد زاده رسما مدیرعامل بیمه معلم شد

نیما نورالهی مدیرعامل بیمه اتکایی ایران معین شد

نیما نورالهی مدیرعامل بیمه اتکایی ایران معین شد

قیمت، مشخصات و مزایای تاکسی برقی آیون در ناوگان تهران

قیمت، مشخصات و مزایای تاکسی برقی آیون در ناوگان تهران

بانک رفاه کارگران ۱۲ شهریورماه به مجمع می نشیند

بانک رفاه کارگران ۱۲ شهریورماه به مجمع می نشیند

ارتباط رشد تورم و کاهش نقدینگی!

ارتباط رشد تورم و کاهش نقدینگی!

خودتحریمی به دلیل نپذیرفتن FATF

خودتحریمی به دلیل نپذیرفتن FATF

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

سودآورترین نقاط خروج از بازار رمزارزها

سودآورترین نقاط خروج از بازار رمزارزها

طلا جهانی در مدار رکورد زدن؛ قیمت نقره از مرز ۷۷ دلار رد شد

طلا جهانی در مدار رکورد زدن؛ قیمت نقره از مرز ۷۷ دلار رد شد

بیمه ایران

رضایت مشتری، سرمایه راهبردی بیمه ایران

کدام استان‌ها بالاترین نرخ فلاکت را دارند؟

برنج از کالای اساسی به شبه‌لوکس؛ هشدار جدی برای معیشت

بودجه ۱۴۰۵ موتور مالیات را روشن کرد؛ رشد ۵۰ درصدی در راه است

بودجه ۱۴۰۵ موتور مالیات را روشن کرد؛ رشد ۵۰ درصدی در راه است

https://t.me/toomannews_ir https://t.me/toomannews_ir https://t.me/toomannews_ir

برچسب‌ها

اسلاید شو مشروح خبر پلاس

دسته بندی ها

  • اقتصادکلان
  • بازار بیمه
  • بازار سرمایه
  • بازارپول
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • چهارگوشه ایران
  • دسته‌بندی نشده
  • زنان سرزمینم
  • صنعت وبازرگانی
  • کریپتو
  • مدیران ایرانی
  • مدیریت سبز
  • مشروح خبر
  • نگاه روز
  • یادداشت و مقالات

برچسب‌ها

اسلاید شو مشروح خبر پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • درباره ما
  • تماس باما
  • rss

© 2023 طراحی و سئو ایتوکس -کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری تومان نیوز محفوظ می باشد.

  • تومان نیوز
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • زنان سرزمینم
    • بازارپول
    • نگاه روز
    • تومان پلاس
    • مدیریت سبز
    • مدیران ایرانی
    • یادداشت و مقالات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

© 2023 طراحی و سئو ایتوکس -کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری تومان نیوز محفوظ می باشد.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید