• درباره ما
  • تماس باما
  • rss
سه شنبه, ۱۰ تیر, ۱۴۰۴
  • صفحه اصلی
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • بازارپول
    • بازار بیمه
    • اقتصادکلان
    • صنعت وبازرگانی
    • تومان پلاس
    • نگاه روز
  • مدیریت سبز
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • یادداشت و مقالات
  • مدیران ایرانی
  • چهارگوشه ایران
  • زنان سرزمینم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • بازارپول
    • بازار بیمه
    • اقتصادکلان
    • صنعت وبازرگانی
    • تومان پلاس
    • نگاه روز
  • مدیریت سبز
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • یادداشت و مقالات
  • مدیران ایرانی
  • چهارگوشه ایران
  • زنان سرزمینم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
تومان نیوز
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

مسیر مشتری مداری از همکار مداری و نماینده مداری می گذرد

۱۷ شهریور ۱۴۰۳
در بازار بیمه
اشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاری

تومان نیوز:مسیر مشتری مداری از همکار مداری و نماینده مداری می گذردسید محمدناصرمبرقعی سرپرست بیمه ایران در سفری یک روزه به قم بر لزوم تامین آرامش مشتریان تاکید کرد.
به گزارش پایگاه خبری تومان نیوز(toomannews)، سرپرست بیمه ایران در بازدید از شعبه خسارت قم که در سالروز شهادت امام هشتم علیه السلام انجام گرفت ضمن تسلیت ایام و آرزوی قبولی توسل همکاران در ماه های محرم و صفر، با اشاره به رسالت اصلی بیمه ایران اظهار داشت: این افتخاری برای شرکت بیمه ایران است که در اساسنامه رسالت اصلی، تامین آرامش برای مردم عزیز پیش بینی شده است و همین امر مسئولیت ما در بیمه ایران را مضاعف کرده است.
وی خاطرنشان کرد:برای اینکه همکار بتواند موجب التیام بخشی به زیاندیدگان و آرامش بخشی به آنها باشد باید آرامش خودش تامین گردد. باور دارم که برای مشتری مداری باید همکار محور و نماینده محور باشیم.
مبرقعی تاکید کرد: بر موضوع اقناع مراجعین خیلی اصرار دارم. فارغ از اینکه چقدر به بیمه گزار مطابق با حق او خسارت میدهیم اما اینکه مراجعین و زیاندیدگان را با اقناع بدرقه کنیم بسیار اهمیت دارد. این اقناع سازی در شعب خسارتی خیلی بیشتر از سایر واحد‌های شرکت می بایست اتفاق بیافتد. به نظر علیرغم همه تلاشهایی که تاکنون انجام شده اما روی فرآیند و روشهای اقناع سازی تلاش بیشتری باید انجام شود.
وی ابراز امیدواری کرد در چارچوب رعایت مقررات ،همکاران هنر و مهارت انعطاف پذیری رفتاری را در واحد‌های خسارتی بیاموزند و آموزش هم بدهند و افزود: از اداره‌کل آموزش توقع هست به این نوع از افزایش مهارت در همکاران در دوره های آموزشی توجه ویژه داشته باشد.
سرپرست بیمه ایران ضمن بیان لزوم پذیرش تغییرات در فرآیندهای اداری و بیمه ای گفت: به دنبال این هستیم که مدیران کل استانی حضوری در جلسات هیات مدیره به تشریح موفقیتها و مشکلات استان بپردازند و حتی اگر امکان حضور نبود می توانیم بصورت برخط در جلسه های هیات مدیره شرکت میزبان مدیر استان و کارشناسان باشیم.

اخبار مرتبط

آقاخانی جایگزین نادری در هیات مدیره بیمه البرز شد
بازار بیمه

آقاخانی جایگزین نادری در هیات مدیره بیمه البرز شد

بیمه آسیا 61 درصد حق بیمه هایش را خسارت داد
بازار بیمه

بیمه آسیا 61 درصد حق بیمه هایش را خسارت داد

شرکت‌های بیمه معوقات مراکز درمانی و بیمه‌شوندگان را تسویه کنند
بازار بیمه

شرکت‌های بیمه معوقات مراکز درمانی و بیمه‌شوندگان را تسویه کنند

بیمه دانا
بازار بیمه

گذری بر عملکرد یکساله «بیمه دانا»

ریسک بالای خودروهای برقی برای صنعت بیمه
بازار بیمه

ریسک بالای خودروهای برقی برای صنعت بیمه

فروش سه ماهه «بیمه سامان» دو برابر شد
بازار بیمه

فروش سه ماهه «بیمه سامان» دو برابر شد

پست‌ بعدی
۲ چالش زیست‌محیطی بحران‌ساز برای اقتصاد ایران

۲ چالش زیست‌محیطی بحران‌ساز برای اقتصاد ایران

اکستریم VX

اکستریم VX خودرو لوکس مدیران خودرو با قیمتی غیرمنطقی!

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • پرطرفدار
  • دیدگاه‌ها
  • اخیرا
بانک مرکزی: وام فروشی ممنوع!

بانک مرکزی: وام فروشی ممنوع!

SMEs

نقش بنگاه‌های کوچک و متوسط (SMEs) در توسعه پایدار با رویکرد اقتصاد سبز

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

بدهی ملی ایالات متحده رکورد زد

بدهی ملی ایالات متحده رکورد زد

ارتباط رشد تورم و کاهش نقدینگی!

ارتباط رشد تورم و کاهش نقدینگی!

خودتحریمی به دلیل نپذیرفتن FATF

خودتحریمی به دلیل نپذیرفتن FATF

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

سودآورترین نقاط خروج از بازار رمزارزها

سودآورترین نقاط خروج از بازار رمزارزها

عرضه بلوک 17 درصدی شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید در بورس

خدمات کارت‌ بانک سپه فعال شد

آقاخانی جایگزین نادری در هیات مدیره بیمه البرز شد

آقاخانی جایگزین نادری در هیات مدیره بیمه البرز شد

بیمه آسیا 61 درصد حق بیمه هایش را خسارت داد

بیمه آسیا 61 درصد حق بیمه هایش را خسارت داد

شرکت‌های بیمه معوقات مراکز درمانی و بیمه‌شوندگان را تسویه کنند

شرکت‌های بیمه معوقات مراکز درمانی و بیمه‌شوندگان را تسویه کنند

https://t.me/toomannews_ir https://t.me/toomannews_ir https://t.me/toomannews_ir

برچسب‌ها

اسلاید شو مشروح خبر پلاس

دسته بندی ها

  • اقتصادکلان
  • بازار بیمه
  • بازار سرمایه
  • بازارپول
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • چهارگوشه ایران
  • دسته‌بندی نشده
  • زنان سرزمینم
  • صنعت وبازرگانی
  • کریپتو
  • مدیران ایرانی
  • مدیریت سبز
  • مشروح خبر
  • نگاه روز
  • یادداشت و مقالات

برچسب‌ها

اسلاید شو مشروح خبر پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • درباره ما
  • تماس باما
  • rss

© 2023 طراحی و سئو ایتوکس -کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری تومان نیوز محفوظ می باشد.

  • تومان نیوز
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • زنان سرزمینم
    • بازارپول
    • نگاه روز
    • تومان پلاس
    • مدیریت سبز
    • مدیران ایرانی
    • یادداشت و مقالات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

© 2023 طراحی و سئو ایتوکس -کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری تومان نیوز محفوظ می باشد.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید