تومان نیوز:تندیس دهمین اجلاس سراسری «رضایتمندی مشتری» با رویکرد تجلیل از برندهای مسوولیتپذیر و مشتریمدار به بانک سینا اعطا شد.
به گزارش پایگاه خبری تومان نیوز(toomannes)، دهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد تجلیل از برندهای مسوولیتپذیر و مشتریمدار با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مقامات و مسوولان شرکتها و کارآفرینان فعّال حوزههای تولیدی و خدماتی کشور، برگزار شد.
بانک سینا بر اساس ارزیابیهای صورتگرفته هیات داوران، در حوزه مهارتهای ارتباطی و تعامل شایسته با مشتریان، موفّق به دریافت لوح سپاس و تندیس این اجلاس شد.
بر اساس این گزارش، بانک سینا در یک سال گذشته در حوزه CRM و ارتباط با مشتریان تلاش کرده است تا با بهرهگیری از دانش روز و رعایت استانداردهای پاسخگویی به مشتریان، رضایتمندی مشتریان خود از پاسخگویی شبانهروزی به سؤالات آنها را افزایش دهد.