تومان نیوز:عباس پیروزی، عضو هیات عامل و معاون اعتباری بانک ملی ایران، در واحد پاسخگویی اداره کل روابط عمومی بانک حضور یافت و از طریق تلفن با مشتریان و کارکنان بانک در سراسر کشور گفتگو کرد.
به گزارش پایگاه خبری تومان نیوز(toomannews)،عباس پیروزی، معاون اعتباری بانک ملی ایران، در برنامهای تلفنی که با حضور نعمان صالحی، رئیس اداره کل بررسی طرحها، افشین سلطانی، رئیس اداره کل برنامهریزی و نظارت اعتباری، و حسن ترکتاز، رئیس اداره کل اعتبارات برگزار شد، به بررسی مشکلات و دغدغههای مشتریان و کارکنان بانک پرداخت و راهکارهایی برای حل این مسائل ارائه کرد.
پیروزی در گفتوگو با خبرنگار اداره کل روابط عمومی بیان کرد که این تماسهای تلفنی نقش بسزایی در بهبود ارتباط بین مشتریان و مدیران بانک ایفا میکند و تأثیر مثبتی بر رضایتمندی مشتریان خواهد داشت. او افزود: «روابط عمومی بانک با فراهم کردن ارتباط بیواسطه میان مشتریان و مدیران، شرایطی را به وجود آورده است که مدیران بتوانند عملکرد زیرمجموعه خود را از دید جامعه ارزیابی کنند، که این امر در تصمیمگیریهای کلان مؤثر خواهد بود.»
وی همچنین تأکید کرد که این تماسهای تلفنی فرصت مناسبی را فراهم کرده است تا کارکنان بانک از سراسر کشور بتوانند نظرات و دغدغههای خود را با مدیران مطرح کنند. پیروزی ابراز امیدواری کرد که با جمعبندی این نکات و ارائه آنها به مدیران ارشد بانک، شاهد بهبود روندهای اجرایی بانک خواهیم بود.