• درباره ما
  • تماس باما
  • rss
شنبه, ۲۰ اردیبهشت, ۱۴۰۴
  • صفحه اصلی
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • بازارپول
    • بازار بیمه
    • اقتصادکلان
    • صنعت وبازرگانی
    • تومان پلاس
    • نگاه روز
  • مدیریت سبز
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • یادداشت و مقالات
  • مدیران ایرانی
  • چهارگوشه ایران
  • زنان سرزمینم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • بازارپول
    • بازار بیمه
    • اقتصادکلان
    • صنعت وبازرگانی
    • تومان پلاس
    • نگاه روز
  • مدیریت سبز
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • یادداشت و مقالات
  • مدیران ایرانی
  • چهارگوشه ایران
  • زنان سرزمینم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
تومان نیوز
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

گام های بیمه آرمان برای افزایش رضایت مشتریان

۳۰ دی ۱۴۰۳
در بازار بیمه
اشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاری

تومان نیوز:  بیمه مرکزی در یک گزارش، آماری از شکایات ثبت‌شده در صنعت بیمه را منتشر کرده است که کاهش قابل‌توجه شکایات بیمه آرمان در فصل پاییز از نقاط برجسته این گزارش است. براساس این گزارش، بیمه آرمان توانسته است با اجرای سیاست‌های جدید و بهبود فرآیندهای پاسخگویی، شکایات مشتریان را بیش از ۵۰ درصد کاهش دهد. این روند کاهشی، نشان‌دهنده تلاش این شرکت در ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشتریان است.

به گزارش پایگاه خبری تومان نیوز(toomannews) ، در ۹ ماهه اول سال جاری، تعداد کل شکایات ثبت‌شده از بیمه آرمان ۶۰۸ مورد بوده که از این تعداد، به ۵۹۴ مورد رسیدگی شده است. از شکایات رسیدگی‌شده، ۴۴۷ مورد شکایت وارد و ۱۴۷ مورد شکایت ناوارد اعلام شده است.

کاهش قابل‌توجه شکایات در سه ماهه پاییز

در پاییز سال ۱۴۰۳، بیمه آرمان موفق به کاهش ۵۰٫۷۴ درصدی شکایات جدید شده است. این کاهش از ۱۳۶ شکایت در ماه هشتم سال به ۶۷ شکایت در ماه نهم رسیده است. این آمار، نمایانگر تأثیر اجرای برنامه‌های این شرکت برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان و بیمه‌گذاران است. کاهش شکایات به‌ویژه در دوره‌ای که معمولاً میزان تقاضا برای خدمات بیمه‌ای افزایش می‌یابد، نشانه‌ای مثبت از رویکرد مؤثر بیمه آرمان در مدیریت شکایات است.

دلایل کاهش شکایات و برنامه‌ریزی بیمه آرمان

بیمه آرمان در ماه‌های اخیر با تمرکز بر بهبود فرآیندهای رسیدگی به شکایات و شفاف‌سازی سیاست‌های خدماتی، توانسته ارائه خدمات به بیمه‌گذاران را ارتقا دهد. عوامل کلیدی در کاهش شکایات عبارت‌اند از، افزایش شفافیت در ارائه خدمات با اطلاع‌رسانی دقیق درباره شرایط بیمه‌نامه‌ها و فرآیندهای پرداخت خسارت، پاسخگویی سریع و دقیق با ایجاد کانال‌های ارتباطی فعال و کاهش زمان رسیدگی به شکایات، آموزش به کارکنان بخش‌های مختلف، به‌ویژه بخش‌های خدمات مشتریان ، برای پاسخگویی حرفه‌ای‌تر و در نهایت استفاده از فناوری‌های نوین و بهره‌گیری از سامانه‌های دیجیتال برای رصد و مدیریت بهتر شکایات مشتریان.

روند کاهشی شکایات بیمه آرمان، بیانگر تعهد این شرکت به رضایت مشتریان و تلاش برای ارتقای استانداردهای خدماتی است. که ادامه این رویکرد نیازمند بهینه‌سازی بیشتر سامانه‌های دیجیتال، بررسی مستمر نظرات مشتریان و اعمال تغییرات لازم، و پایش دقیق عملکرد واحدهای مختلف برای حفظ روند کاهشی شکایات است.

کاهش ۵۰٫۷۴ درصدی شکایات بیمه آرمان در سه ماهه پاییز ۱۴۰۳، دستاوردی مهم در صنعت بیمه محسوب می‌شود. این موفقیت، نتیجه برنامه‌ریزی درست و بهبود فرآیندهای پاسخگویی این شرکت است. با تداوم این روند، بیمه آرمان می‌تواند سهم خود را در جلب اعتماد مشتریان و افزایش رضایتمندی آن‌ها در بازار رقابتی بیمه بیشتر کند.

 

اخبار مرتبط

شتاب بیمه دی در مسیر هوشمندسازی و ارتقاء خدمات پس از فروش
بازار بیمه

شتاب بیمه دی در مسیر هوشمندسازی و ارتقاء خدمات پس از فروش

افزایش فروش بیمه تعاون در فروردین 1404
بازار بیمه

افزایش فروش بیمه تعاون در فروردین 1404

برگزاری همایش تجلیل از سرپرستی‌ها و نمایندگان برتر کشوری بیمه کوثر
بازار بیمه

برگزاری همایش تجلیل از سرپرستی‌ها و نمایندگان برتر کشوری بیمه کوثر

بازار بیمه

حضور فعال بیمه پارسیان در سی‌وششمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

تعرفه‌های جدید خسارت بیمه شخص ثالث ابلاغ شد
بازار بیمه

تعرفه‌های جدید خسارت بیمه شخص ثالث ابلاغ شد

پنج فرایند مدیریت دانش در بیمه دی دنبال می شود
بازار بیمه

پنج فرایند مدیریت دانش در بیمه دی دنبال می شود

پست‌ بعدی
حضور پر فروغ بیمه ما در نمایشگاه پتروکم

حضور پر فروغ بیمه ما در نمایشگاه پتروکم

لزوم استفاده از «نوآوری باز» و «Open Innovation» برای توسعه بیمه‌گری

لزوم استفاده از «نوآوری باز» و «Open Innovation» برای توسعه بیمه‌گری

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • پرطرفدار
  • دیدگاه‌ها
  • اخیرا
بانک مرکزی: وام فروشی ممنوع!

بانک مرکزی: وام فروشی ممنوع!

SMEs

نقش بنگاه‌های کوچک و متوسط (SMEs) در توسعه پایدار با رویکرد اقتصاد سبز

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

بدهی ملی ایالات متحده رکورد زد

بدهی ملی ایالات متحده رکورد زد

ارتباط رشد تورم و کاهش نقدینگی!

ارتباط رشد تورم و کاهش نقدینگی!

خودتحریمی به دلیل نپذیرفتن FATF

خودتحریمی به دلیل نپذیرفتن FATF

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

سودآورترین نقاط خروج از بازار رمزارزها

سودآورترین نقاط خروج از بازار رمزارزها

ضرورت بهره‌گیری هوشمندانه از ظرفیت‌ها برای تعامل مؤثر با ذی‌نفعان

ضرورت بهره‌گیری هوشمندانه از ظرفیت‌ها برای تعامل مؤثر با ذی‌نفعان

شتاب بیمه دی در مسیر هوشمندسازی و ارتقاء خدمات پس از فروش

شتاب بیمه دی در مسیر هوشمندسازی و ارتقاء خدمات پس از فروش

پیش بینی قیمت دلار ؛ آرامش ترسناک ارزی

پیش بینی قیمت دلار ؛ آرامش ترسناک ارزی

پیش بینی قیمت طلا ؛ طلا فرمان را از دلار گرفت

پیش بینی قیمت طلا ؛ طلا فرمان را از دلار گرفت

https://t.me/toomannews_ir https://t.me/toomannews_ir https://t.me/toomannews_ir

برچسب‌ها

اسلاید شو مشروح خبر پلاس

دسته بندی ها

  • اقتصادکلان
  • بازار بیمه
  • بازار سرمایه
  • بازارپول
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • چهارگوشه ایران
  • دسته‌بندی نشده
  • زنان سرزمینم
  • صنعت وبازرگانی
  • کریپتو
  • مدیران ایرانی
  • مدیریت سبز
  • مشروح خبر
  • نگاه روز
  • یادداشت و مقالات

برچسب‌ها

اسلاید شو مشروح خبر پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • درباره ما
  • تماس باما
  • rss

© 2023 طراحی و سئو ایتوکس -کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری تومان نیوز محفوظ می باشد.

  • تومان نیوز
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • زنان سرزمینم
    • بازارپول
    • نگاه روز
    • تومان پلاس
    • مدیریت سبز
    • مدیران ایرانی
    • یادداشت و مقالات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

© 2023 طراحی و سئو ایتوکس -کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری تومان نیوز محفوظ می باشد.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید