• درباره ما
  • تماس باما
  • rss
پنجشنبه, ۸ خرداد, ۱۴۰۴
  • صفحه اصلی
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • بازارپول
    • بازار بیمه
    • اقتصادکلان
    • صنعت وبازرگانی
    • تومان پلاس
    • نگاه روز
  • مدیریت سبز
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • یادداشت و مقالات
  • مدیران ایرانی
  • چهارگوشه ایران
  • زنان سرزمینم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • بازارپول
    • بازار بیمه
    • اقتصادکلان
    • صنعت وبازرگانی
    • تومان پلاس
    • نگاه روز
  • مدیریت سبز
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • یادداشت و مقالات
  • مدیران ایرانی
  • چهارگوشه ایران
  • زنان سرزمینم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
تومان نیوز
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

کمترین «نسبت شکایات وارده به کل شکایات» به بیمه پاسارگاد رسید

۰۶ خرداد ۱۴۰۴
در بازار بیمه
بیمه پاسارگاد
اشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاری
تومان نیوز: بررسی آمار شکایات بیمه گزاران از بیمه گران نشان می دهد که در فروردین ماه سال جاری، کمترین میزان شکایات وارد به کل شکایات رسیدگی شده متعلق به شرکت بیمه پاسارگاد بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تومان نیوز(toomannews)، بیمه مرکزی در یک فرایند مستمر، شکایات بیمه گزارن از شرکت های بیمه را به صورت برخط دریافت و به آنها رسیدگی می کند. بیشتر این شکایات در رشته های شخص ثالث و درمان است.

اطلاعات نخستین ماه امسال از آن حکایت دارد که ۱۳۱۷ شکایت از سوی بیمه گزاران به نهاد ناظر صنعت بیمه رسیده، اما تا زمان انتشار گزارش، به ۱۰۷ شکایت رسیدگی شده و بقیه شکایات در حال رسیدگی بوده است.

از این میان، ۵۲۵ شکایت وارد تشخیص داده شده و شرکت بیمه به پرداخت مابه التفاوت خسارت محکوم شده است. به عبارت دیگر حدود نیمی از شکایات رسیده به بیمه مرکزی علیه بیمه گران، درست تشخیص داده شده است.

با این حال با پالایش جدول منتشر شده از سوی بیمه مرکزی و حذف شرکت هایی که سهم بازار ناچیزی دارند، مشخص می شود که شرکت بیمه پاسارگاد با سهم بازار حدود ۴٫۵ درصد، کمترین میزان نسبت شکایات وارد به کل شکایات رسیدگی شده را از آن خود کرده است.

این نسبت در شرکت بیمه پاسارگاد تنها ۱۵ درصد بوده است ،به طوری که از ۱۹ شکایت رسیدگی شده، فقط ۳ شکایت وارد بوده و ۱۶ شکایت دیگر ناوارد بوده اند.

شرکت های بیمه عموما امکان شکایت نسبت به نحوه رسیدگی و یا پرداخت خسارت را خودشان برای مشتریان ایجاد کرده اند، اما در مواردی، مشتری به دلیل نارضایتی از نتیجه، شکایت خود را به نهاد بالادستی ارجاع می دهد.

بیمه گزاران و مراجعه کنندگان شرکت بیمه پاسارگاد نیز می توانند علاوه بر مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این شرکت، «پیشنهادات، انتقادات و شکایات» خود را از طریق کد دستوری #۸۲۴۸۹*۶۶۵۵* اعلام کنند.

اخبار مرتبط

بیمه سامان
بازار بیمه

برگزاری گردهمایی شبکه فروش شرکت بیمه سامان در شیراز

بیمه تعاون به مجمع عمومی فوق‌العاده می‌رود
بازار بیمه

برگزاری نخستین نشست شورای مدیران بیمه تعاون در سال ۱۴۰۴

سهم 80 درصدی رشته زندگی در سبد حق بیمه ما
بازار بیمه

سهم 80 درصدی رشته زندگی در سبد حق بیمه ما

بیمه کارآفرین 790 ریال به ازای هر سهم سود ساخت
بازار بیمه

بیمه کارآفرین 790 ریال به ازای هر سهم سود ساخت

کام سهامداران “معین” شیرین شد؛ سود نقدی هر سهم 440 ریال
بازار بیمه

کام سهامداران “معین” شیرین شد؛ سود نقدی هر سهم 440 ریال

حق بیمه تولیدی سال قبل ۵۷.۲ درصد رشد کرد
بازار بیمه

سخت‌گیری بیمه مرکزی، همکاری با استارتاپ‌ها را متوقف کرده است

پست‌ بعدی
بیمه البرز

البرز در مسیر هوشمندسازی

بازدهی بالاتر از شاخص کل صندوق «آتیمس» در اردیبهشت ۱۴۰۴

بازدهی بالاتر از شاخص کل صندوق «آتیمس» در اردیبهشت ۱۴۰۴

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • پرطرفدار
  • دیدگاه‌ها
  • اخیرا
بانک مرکزی: وام فروشی ممنوع!

بانک مرکزی: وام فروشی ممنوع!

SMEs

نقش بنگاه‌های کوچک و متوسط (SMEs) در توسعه پایدار با رویکرد اقتصاد سبز

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

بدهی ملی ایالات متحده رکورد زد

بدهی ملی ایالات متحده رکورد زد

ارتباط رشد تورم و کاهش نقدینگی!

ارتباط رشد تورم و کاهش نقدینگی!

خودتحریمی به دلیل نپذیرفتن FATF

خودتحریمی به دلیل نپذیرفتن FATF

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

سودآورترین نقاط خروج از بازار رمزارزها

سودآورترین نقاط خروج از بازار رمزارزها

جهان بدون دلار؛ طلای دیجیتال و پایان هژمونی مالی آمریکا

جهان بدون دلار؛ طلای دیجیتال و پایان هژمونی مالی آمریکا

ناترازی نظام بانکی؛ واقعیتی پنهان در ظاهر تراز

ناترازی نظام بانکی؛ واقعیتی پنهان در ظاهر تراز

بانک کشاورزی

پیام قدردانی مدیرعامل بانک کشاورزی به مناسبت کسب جایگاه عالی بهره‌وری

بیمه سامان

برگزاری گردهمایی شبکه فروش شرکت بیمه سامان در شیراز

https://t.me/toomannews_ir https://t.me/toomannews_ir https://t.me/toomannews_ir

برچسب‌ها

اسلاید شو مشروح خبر پلاس

دسته بندی ها

  • اقتصادکلان
  • بازار بیمه
  • بازار سرمایه
  • بازارپول
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • چهارگوشه ایران
  • دسته‌بندی نشده
  • زنان سرزمینم
  • صنعت وبازرگانی
  • کریپتو
  • مدیران ایرانی
  • مدیریت سبز
  • مشروح خبر
  • نگاه روز
  • یادداشت و مقالات

برچسب‌ها

اسلاید شو مشروح خبر پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • درباره ما
  • تماس باما
  • rss

© 2023 طراحی و سئو ایتوکس -کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری تومان نیوز محفوظ می باشد.

  • تومان نیوز
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • زنان سرزمینم
    • بازارپول
    • نگاه روز
    • تومان پلاس
    • مدیریت سبز
    • مدیران ایرانی
    • یادداشت و مقالات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

© 2023 طراحی و سئو ایتوکس -کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری تومان نیوز محفوظ می باشد.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید