تومان نیوز: مطابق اعلام رسمی روابط عمومی شرکت بیمه آسیا، این شرکت تنها در یک هفته از روزهای ابتدایی جنگ ۱۲ روزه، روزانه بیش از ۱۰ هزار فقره پرونده خسارت را در رشتههای مختلف بیمهای مورد ارزیابی قرار داده و به همین نسبت روزانه بیش از یکصد میلیاردتومان خسارت را به زیاندیدگان پرداخت کرده است.
به گزارش پایگاه خبری تومان نیوز(toomannews) ، در این باره مجتبی حیدری، نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت بیمه آسیا با تأکید بر تعهد ملی این شرکت در شرایط بحرانی میگوید: بیمه آسیا خود را تنها یک نهاد اقتصادی نمیداند، بلکه درک ما از خدمت، یک مسئولیت انسانی، ملی و تاریخی است. در این شرایط، حتی یک روز تأخیر در پرداخت خسارت میتواند ضربه ای روحی و اقتصادی به مردم وارد کند. ما با افتخار، بی وقفه در کنار مردم هستیم.