• درباره ما
  • تماس باما
  • rss
شنبه, ۳ آبان, ۱۴۰۴
  • صفحه اصلی
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • بازارپول
    • بازار بیمه
    • اقتصادکلان
    • صنعت وبازرگانی
    • تومان پلاس
    • نگاه روز
  • مدیریت سبز
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • یادداشت و مقالات
  • مدیران ایرانی
  • چهارگوشه ایران
  • زنان سرزمینم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • بازارپول
    • بازار بیمه
    • اقتصادکلان
    • صنعت وبازرگانی
    • تومان پلاس
    • نگاه روز
  • مدیریت سبز
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • یادداشت و مقالات
  • مدیران ایرانی
  • چهارگوشه ایران
  • زنان سرزمینم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
تومان نیوز
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

۴.۵میلیون بیمه‌گزار؛ نماد اعتماد در مسیر مشتری‌مداری بیمه دی

۰۳ آبان ۱۴۰۴
در بازار بیمه
اشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاری

ایستانیوز:شرکت بیمه دی با تمرکز بر ارتقای کیفیت خدمات و تسهیل ارتباط با مخاطبان، اعلام کرد که هم‌اکنون به بیش از ۴۵میلیون بیمه‌گزار در سراسر کشور خدمت‌رسانی می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تومان نیوز(toomannews) ، این شرکت در راستای اجرای سیاست‌های مشتری‌مدارانه، با راه‌اندازی مرکز تماس ۲۴ ساعته (۱۶۷۱)، باشگاه مشتریان و توسعه درگاه‌های ارتباطی آنلاین، تلاش دارد تجربه‌ای یکپارچه، سریع و آسان برای بیمه‌گذاران خود فراهم کند.

بر اساس اعلام شرکت بیمه دی، دسترسی به خدمات این مجموعه از طریق وب‌سایت رسمی، اپلیکیشن‌های موبایلی و شبکه گسترده شعب در سراسر کشور امکان‌پذیر است. افزون بر این، بیمه دی با پاسخگویی فعال به رسانه‌ها و تعامل مستمر با نهادهای تخصصی صنعت بیمه، بر شفافیت اطلاعات و ارتباط مؤثر با افکار عمومی تأکید دارد.

یکی از خدمات دیجیتال بیمه دی، سامانه هوشمند «دی‌دار» است؛ پلتفرمی برای صدور، مدیریت و پیگیری آنلاین بیمه‌نامه‌ها. این سامانه با فناوری‌های نوین، تجربه‌ای سریع، شفاف و شخصی‌سازی‌شده به کاربران ارائه می‌دهد.

از امکانات «دی‌دار» می‌توان به صدور و مشاهده بیمه‌نامه، پیگیری خسارت، استعلام اصالت، دسترسی به مراکز درمانی و ثبت شکایت یا پیشنهاد اشاره کرد.

«دی‌دار» با حذف مراجعات حضوری و کاهش مصرف کاغذ، گامی در جهت زندگی هوشمند و پایدار برداشته است.

بیمه دی در سال‌های اخیر با گسترش خدمات درمانی، نوآوری در تجربه مشتری و افزایش سطح رضایت بیمه‌گذاران، جایگاه خود را به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت بیمه کشور تثبیت کرده است.

 

اخبار مرتبط

اعلام آثار برتر دوازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه توسط بیمه کوثر
بازار بیمه

اعلام آثار برتر دوازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه توسط بیمه کوثر

ثبت رکورد بیشترین رشد حق بیمه توسط شرکت بیمه ما
بازار بیمه

ثبت رکورد بیشترین رشد حق بیمه توسط شرکت بیمه ما

تقدیر بیمه کوثر از مشتریان وفادار در سراسر کشور
بازار بیمه

تقدیر بیمه کوثر از مشتریان وفادار در سراسر کشور

رونمایی طرح سند بیمه‌نامه جامع ساختمان
بازار بیمه

رونمایی طرح سند بیمه‌نامه جامع ساختمان

جهش ۴۷۵ درصدی سود عملیاتی بنو در نیمه نخست سال
بازار بیمه

جهش ۴۷۵ درصدی سود عملیاتی بنو در نیمه نخست سال

وجود ۴.۵ میلیون بیمه گزار سرمایه ارزشمند بیمه دی است
بازار بیمه

وجود ۴.۵ میلیون بیمه گزار سرمایه ارزشمند بیمه دی است

پست‌ بعدی
سود خالص 6 ماهه بیمه سامان نزدیک به دو برابر شد

سود خالص 6 ماهه بیمه سامان نزدیک به دو برابر شد

بانک سینا درباره دلایل رشد 78 درصدی سود عملیاتی اش توضیح داد

بانک سینا درباره دلایل رشد 78 درصدی سود عملیاتی اش توضیح داد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • پرطرفدار
  • دیدگاه‌ها
  • اخیرا
علی صیاد زاده رسما مدیرعامل بیمه معلم شد

علی صیاد زاده رسما مدیرعامل بیمه معلم شد

نیما نورالهی مدیرعامل بیمه اتکایی ایران معین شد

نیما نورالهی مدیرعامل بیمه اتکایی ایران معین شد

بانک رفاه کارگران ۱۲ شهریورماه به مجمع می نشیند

بانک رفاه کارگران ۱۲ شهریورماه به مجمع می نشیند

درآمد عملیاتی ۳.۶ همتی تماوند در یکساله منتهی به 31 شهریور ماه 1404

درآمد عملیاتی ۳.۶ همتی تماوند در یکساله منتهی به 31 شهریور ماه 1404

ارتباط رشد تورم و کاهش نقدینگی!

ارتباط رشد تورم و کاهش نقدینگی!

خودتحریمی به دلیل نپذیرفتن FATF

خودتحریمی به دلیل نپذیرفتن FATF

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

سودآورترین نقاط خروج از بازار رمزارزها

سودآورترین نقاط خروج از بازار رمزارزها

اعلام آثار برتر دوازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه توسط بیمه کوثر

اعلام آثار برتر دوازدهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه توسط بیمه کوثر

صندوق‌های طلا؛ سوپاپ اطمینان برای تعادل بازارهای مالی و کالایی

افزایش اقبال به صندوق‌های طلای بورسی؛ رشد ارزش معاملات و تراز پول خرد مثبت

«نجیب‌خانه‌ی روشن‌شهر»؛ بازخوانی جسورانه‌ای از برشت در عمارت نوفل‌لوشاتو

«نجیب‌خانه‌ی روشن‌شهر»؛ بازخوانی جسورانه‌ای از برشت در عمارت نوفل‌لوشاتو

بانک سینا درباره دلایل رشد 78 درصدی سود عملیاتی اش توضیح داد

بانک سینا درباره دلایل رشد 78 درصدی سود عملیاتی اش توضیح داد

https://t.me/toomannews_ir https://t.me/toomannews_ir https://t.me/toomannews_ir

برچسب‌ها

اسلاید شو مشروح خبر پلاس

دسته بندی ها

  • اقتصادکلان
  • بازار بیمه
  • بازار سرمایه
  • بازارپول
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • چهارگوشه ایران
  • دسته‌بندی نشده
  • زنان سرزمینم
  • صنعت وبازرگانی
  • کریپتو
  • مدیران ایرانی
  • مدیریت سبز
  • مشروح خبر
  • نگاه روز
  • یادداشت و مقالات

برچسب‌ها

اسلاید شو مشروح خبر پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • درباره ما
  • تماس باما
  • rss

© 2023 طراحی و سئو ایتوکس -کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری تومان نیوز محفوظ می باشد.

  • تومان نیوز
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • زنان سرزمینم
    • بازارپول
    • نگاه روز
    • تومان پلاس
    • مدیریت سبز
    • مدیران ایرانی
    • یادداشت و مقالات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

© 2023 طراحی و سئو ایتوکس -کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری تومان نیوز محفوظ می باشد.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید