• درباره ما
  • تماس باما
  • rss
یکشنبه, ۱۶ آذر, ۱۴۰۴
  • صفحه اصلی
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • بازارپول
    • بازار بیمه
    • اقتصادکلان
    • صنعت وبازرگانی
    • تومان پلاس
    • نگاه روز
  • مدیریت سبز
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • یادداشت و مقالات
  • مدیران ایرانی
  • چهارگوشه ایران
  • زنان سرزمینم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • بازارپول
    • بازار بیمه
    • اقتصادکلان
    • صنعت وبازرگانی
    • تومان پلاس
    • نگاه روز
  • مدیریت سبز
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • یادداشت و مقالات
  • مدیران ایرانی
  • چهارگوشه ایران
  • زنان سرزمینم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
تومان نیوز
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

اطلاعیه پژوهشکده بیمه درباره تبلیغات محیطی همایش بیمه و توسعه

۱۶ آذر ۱۴۰۴
در دسته‌بندی نشده
اشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاری

تومان نیوز: پژوهشکده بیمه اعلام کرد که تبلیغات محیطی همایش بیمه و توسعه به‌طور کامل در اختیار شرکت «معرفان» به‌عنوان پیمانکار برج میلاد بوده و هیچ‌گونه دخل و تصرفی از سوی پژوهشکده بیمه یا بیمه مرکزی در این زمینه صورت نگرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تومان نیوز(toomannews) ، نظر به اظهار نظر برخی از افراد و رسانه ها در خصوص تبلیغات محیطی اطراف برج میلاد همزمان با برگزاری همایش بیمه و توسعه، موارد زیر جهت تنویر افکار عمومی به اطلاع می رسد:

تبلیغات محیطی نصب‌شده در محوطه و فضای نمایشگاه برج میلاد، هیچ‌گونه ارتباطی با پژوهشکده بیمه و بیمه مرکزی نداشته و این دو نهاد هیچ دخل و تصرفی در آن نداشته‌اند.

مسئولیت کامل این تبلیغات بر عهده شرکت «معرفان» به‌عنوان پیمانکار برج میلاد بوده است. هر شرکت یا واسطه بیمه ای یا نهادی یا شخصی می ‌توانسته مستقیماً با این شرکت وارد مذاکره شود و از ظرفیت تبلیغات محیطی استفاده کند.

از آنجا که بسیاری از شرکت‌های بیمه یا نمایندگان و کارگزاران بیمه در این زمینه ورود نکردند، طبعا استارتاپ‌های بیمه‌ای توانستند از این فرصت بهره‌مند شوند و تبلیغات محیطی از سوی پیمانکار برج میلاد در اختیار آنان قرار گرفت

پژوهشکده بیمه هیچ نقشی در قراردادها یا تخصیص تبلیغات محیطی نداشته و تنها سالن همایش‌های برج میلاد را اجاره نموده است. تقاضایی هم برای استفاده از تبلیغات محیطی نکرده چون نیازی به آن نداشته است. اجاره کردن فضای تبلیغاتی توسط پژوهشکده و قراردادن آن در اختیار دیگران نیز قانونی نمی باشد و خود بخش خصوصی اعم از شرکت های بیمه، شبکه فروش متعارف و کارگزاران برخط بایستی از محل منابع خود اقدام به خرید فضای تبلیغاتی از پیمانکار برج میلاد می کردند.

در تاریخ ۲۳ مهر ۱۴۰۴ نیز جلسه‌ای با حضور روابط عمومی شرکت‌های بیمه در محل پژوهشکده برگزار شد و فرصت استفاده از این فضا به اطلاع نمایندگان شرکت‌ها رسید.

بدین وسیله تأکید می‌شود که تبلیغات محیطی نمایشگاه صرفاً تحت مدیریت شرکت معرفان بوده و پژوهشکده بیمه و بیمه مرکزی هیچ‌گونه دخالتی در این زمینه نداشته‌اند.

اخبار مرتبط

علت افزایش قیمت طلا و ریزش بورس/ روزنامه دولت اعتراف کرد
دسته‌بندی نشده

رکوردشکنی تاریخی بورس

خسارت‌دیدگان جنگ ۱۲ روزه برای دریافت خسارت خودرو به شعب بیمه ایران مراجعه کنند
دسته‌بندی نشده

خسارت‌دیدگان جنگ ۱۲ روزه برای دریافت خسارت خودرو به شعب بیمه ایران مراجعه کنند

پیش‌ بینی بورس امروز شنبه 15 آذر 1404
دسته‌بندی نشده

پیش‌ بینی بورس امروز شنبه 15 آذر 1404

نرخ معاملات ارز گردشگران خارجی ابلاغ شد
دسته‌بندی نشده

نرخ معاملات ارز گردشگران خارجی ابلاغ شد

بانک رفاه کارگران پیشگام در صدور کارت رفاهی
دسته‌بندی نشده

بانک رفاه کارگران پیشگام در صدور کارت رفاهی

سهمیه بنزین
دسته‌بندی نشده

بنزین سه نرخی؛ اصلاح اقتصادی یا انتقال هزینه؟

پست‌ بعدی
بهره‌برداری ساختمان سرپرستی بیمه ملت فارس

بهره‌برداری ساختمان سرپرستی بیمه ملت فارس

پیش‌بینی قیمت دلار: ماشه صعود دلار کشیده می‌شود؟

آرامش در بازار توافقی؛ دلار وارد فاز تعدیل شد

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • پرطرفدار
  • دیدگاه‌ها
  • اخیرا
علی صیاد زاده رسما مدیرعامل بیمه معلم شد

علی صیاد زاده رسما مدیرعامل بیمه معلم شد

نیما نورالهی مدیرعامل بیمه اتکایی ایران معین شد

نیما نورالهی مدیرعامل بیمه اتکایی ایران معین شد

بانک رفاه کارگران ۱۲ شهریورماه به مجمع می نشیند

بانک رفاه کارگران ۱۲ شهریورماه به مجمع می نشیند

قیمت، مشخصات و مزایای تاکسی برقی آیون در ناوگان تهران

قیمت، مشخصات و مزایای تاکسی برقی آیون در ناوگان تهران

ارتباط رشد تورم و کاهش نقدینگی!

ارتباط رشد تورم و کاهش نقدینگی!

خودتحریمی به دلیل نپذیرفتن FATF

خودتحریمی به دلیل نپذیرفتن FATF

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

سودآورترین نقاط خروج از بازار رمزارزها

سودآورترین نقاط خروج از بازار رمزارزها

تابش رکورد زد؛ بازدهی ۸.۸۳ درصدی و دارایی بالای ۱۱ همت

تابش رکورد زد؛ بازدهی ۸.۸۳ درصدی و دارایی بالای ۱۱ همت

صنایع بهداشتی ساینا به سود هزار میلیارد ریالی رسید

صنایع بهداشتی ساینا به سود هزار میلیارد ریالی رسید

باید شاخص‌های اختصاصی در بازار نوآفرین تعریف شود

باید شاخص‌های اختصاصی در بازار نوآفرین تعریف شود

لزوم تقویت پیوند شرکت‌های دانش‌بنیان با بازار سرمایه

لزوم تقویت پیوند شرکت‌های دانش‌بنیان با بازار سرمایه

https://t.me/toomannews_ir https://t.me/toomannews_ir https://t.me/toomannews_ir

برچسب‌ها

اسلاید شو مشروح خبر پلاس

دسته بندی ها

  • اقتصادکلان
  • بازار بیمه
  • بازار سرمایه
  • بازارپول
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • چهارگوشه ایران
  • دسته‌بندی نشده
  • زنان سرزمینم
  • صنعت وبازرگانی
  • کریپتو
  • مدیران ایرانی
  • مدیریت سبز
  • مشروح خبر
  • نگاه روز
  • یادداشت و مقالات

برچسب‌ها

اسلاید شو مشروح خبر پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • درباره ما
  • تماس باما
  • rss

© 2023 طراحی و سئو ایتوکس -کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری تومان نیوز محفوظ می باشد.

  • تومان نیوز
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • زنان سرزمینم
    • بازارپول
    • نگاه روز
    • تومان پلاس
    • مدیریت سبز
    • مدیران ایرانی
    • یادداشت و مقالات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

© 2023 طراحی و سئو ایتوکس -کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری تومان نیوز محفوظ می باشد.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید