به گزارش پایگاه خبری تومان نیوز(toomannews)، این بانک با تأکید بر رویکرد مشتریمدارانه مشارکت مشتریان در این نظرسنجی را فرصتی ارزشمند برای دریافت بازخوردهای سازنده دانسته و نتایج آن را در مسیر ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی مشتریان مورد استفاده قرار خواهد داد.
این طرح که با هدف سنجش میزان رضایتمندی مشتریان از خدمات بانکی، کیفیت پاسخگویی، شفافیت اطلاعات و سهولت استفاده از خدمات الکترونیکی و همچنین نحوه رسیدگی به شکایات مردمی اجرا میشود، نقش مهمی در بهبود عملکرد شبکه بانکی و ارتقای استانداردهای خدماترسانی دارد.
متقاضیان جهت شرکت در این نظرسنجی میتوانند تا تاریخ 15 دیماه سال جاری با مراجعه به آدرس https://cbi.ir/survey/34071.aspx نسبت به ثبت نظرسنجی اقدام کنند.
گفتنی است نتایج این نظرسنجی در ارزیابی عملکرد بانکها و رتبهبندی آنها در حوزه صیانت از حقوق مشتریان مؤثر خواهد بود و مشارکت عمومی مشتریان نقش مهمی در تحقق اهداف این طرح ملی ایفا میکند.




















