امروزه اکثر جوامع به نقش مثبت رسانه ها در اگاهی بخشی افراد و هم چنین توسعه جامعه و ارتقای کیفیت زندگی انها پی برده اند.در واقع با پیشرفت تکنولوژی و افزایش رسانه ها و ارتباطات ، جوامع از حالت سکون خارج شده و به سمت تغییر و نواوری و پیشرفت، حرکت می کنند.حضور رسانه ها و نقش ان در زندگی افراد و تحولات جامعه برکسی پوشیده نیست.در شرایط کنونی رسانه ها از چنان قدرتی برخوردار شده اند که می توانند شرایط بحرانی را مدیریت کنند و سازمان ها برای اینکه بتوانند توان و مزیت رقابتی خود را افزایش دهند، بایستی از رسانه های جدید بعنوان بازوی اصلی ارتباطات سازمانی خود کمک بگیرند.
پایگاه خبری تومان تومان نیوزمدیریت سبز را به عنوان سیستمی موثر و کارامد منابع مادی و انسانی برای هدایت و کنترل سازمان جهت نیل به اهداف زیست محیطی با سازماندهی و برنامه ریزی در سرلوحه فعالیت خود قرارداده است . همانگونه که ارسطو بدان اشاره می کند مدیر باید در تمام زمینه های اجتماعی ، اقتصادی و فرهنگی و نظایر آن حضور داشته باشد و سازمانها با بهره مندی از مفاهیم و شاخص های مدیریت سبز جهت نیل به وضعیت سبز اهتمام نمایند.
درواقع مدیریت سبز نوعی بازنگری فکری در کار نهادها ، سازمانها، شرکت ها و بنگاه های خدماتی و تولیدی با احترام به محیطزیست است.بهطورکلی مزایای این مدیریت را میتوان در سه بخش دید: منافع زیستمحیطی، اثرات مثبت اقتصادی و وجه اجتماعی. در واقع شرکتها، سازمانها و نهادهایی که تن به اجرای مدیریت سبز میدهند میتوانند از صرفهجوییهای اقتصادی، خدمت به محیطزیست و داشتن وجه اجتماعی لذت ببرند.
در همین راستا پایگاه خبری تومان نیوزدرنظر دارد به یاری اساتید، پژوهشگران و مدیران نظام اقتصادی کشور کارهای پژوهشی و علمی زیادی برای تبیین این مفهوم تازه مدیریتی به انجام رساند. اگرچه هنوز ترسهایی برای عملیاتی شدن این نوع مدیریت وجود دارد، اما امید داریم دراین مسیر با کمک مدیران و کارشناسان اقتصادی دستاوردهای خوبی رارقم بزنیم .
صاحب امتیاز و مدیر مسوول: امیر اسماعیل کاظمی
شماره مجوز: 86235