• درباره ما
  • تماس باما
  • rss
یکشنبه, ۲۸ اردیبهشت, ۱۴۰۴
  • صفحه اصلی
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • بازارپول
    • بازار بیمه
    • اقتصادکلان
    • صنعت وبازرگانی
    • تومان پلاس
    • نگاه روز
  • مدیریت سبز
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • یادداشت و مقالات
  • مدیران ایرانی
  • چهارگوشه ایران
  • زنان سرزمینم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • صفحه اصلی
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • بازارپول
    • بازار بیمه
    • اقتصادکلان
    • صنعت وبازرگانی
    • تومان پلاس
    • نگاه روز
  • مدیریت سبز
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • یادداشت و مقالات
  • مدیران ایرانی
  • چهارگوشه ایران
  • زنان سرزمینم
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
تومان نیوز
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

5 شرکت برتر بیمه جهان از لحاظ ارزش برند

۱۰ شهریور ۱۴۰۳
در بازار بیمه
بیمه

بیمه

اشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاریاشتراک گذاری

تومان نیوز: براساس آخرین گزارش سالانه با ارزش‌ترین برندهای بیمه که هر ساله توسط Brand Finance منتشر می شود، در سال 2024 پنج برند برتر بیمه جهانی با تمرکز بر نوآوری و توسعه پایدار، توانسته‌اند جایگاه خود را در بازار جهانی بیمه تقویت کنند که در بین این شرکت‌ها، 3 شرکت بزرگ چینی حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری تومان نیوز(toomannews) ، براساس آخرین گزارش سالانه با ارزش‌ترین برندهای بیمه که هر ساله توسط Brand Finance منتشر می شود، در سال 2024 پنج برند برتر بیمه جهانی با تمرکز بر نوآوری و توسعه پایدار، توانسته‌اند جایگاه خود را در بازار جهانی بیمه تقویت کنند که در بین این شرکت‌ها، 3 شرکت بزرگ چینی حضور دارند.
شرکت بیمه پینگ آن (Ping An) با داشتن بیش از 200 میلیون مشتری در سراسر جهان، برای ششمین سال متوالی توسط شرکت مشاور ارزش‌گذاری Brand Finance به عنوان ارزشمندترین برند بیمه جهان معرفی شده است.
پس از آن شرکت بیمه آلیانز (Allianz) آلمان با داشتن بیش از 100 میلیون مشتری در سراسر جهان، رتبه دوم را در بین شرکت‌های برتر بیمه برای سال 2024 حفظ کرده است. این شرکت به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت بیمه شناخته می‌شود.
در جایگاه های سوم تا پنجم به ترتیب شرکت‌های بیمه زندگی چین (China Life Insuranc)، آکسا (AXA) فرانسه و CPIC چین قرار دارند.

الکس هیگ، مدیر عامل Brand Finance Asia Pacific در خصوص این رتبه بندی اظهار داشت: رشد مداوم برندهای بیمه چینی در بازار جهانی حاصل چابکی استراتژیک و پیگیری بی‌وقفه آنها برای نوآوری است، در حالی که همتایان اروپایی آنها مانند Allianz و AXA سازگاری قابل توجهی را از طریق استراتژی‌های مشتری محور و تحولات دیجیتال نشان می دهند.

اخبار مرتبط

رشد ۸۴ درصدی بیمه دی در حق بیمه تولیدی
بازار بیمه

تقدیر رییس شورای راهبردی از بیمه دی

سود ۱۰۰۰ میلیاردی ایران معین با جهش ۹۸ درصدی
بازار بیمه

سود ۱۰۰۰ میلیاردی ایران معین با جهش ۹۸ درصدی

بیمه ایران
بازار بیمه

پیام تبریک مدیرعامل بیمه ایران به‌مناسبت ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی

بیمه آسیا
بازار بیمه

پیام مدیرعامل محترم بیمه آسیا به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی

تحول در بیمه ایران با تمرکز بر رشد سرمایه انسانی و توسعه فناوری
بازار بیمه

تحول در بیمه ایران با تمرکز بر رشد سرمایه انسانی و توسعه فناوری

بیمه ایران آماده همکاری با اتاق‌های بازرگانی برای توسعه پوشش‌های بیمه‌ای صنعتی
بازار بیمه

بیمه ایران آماده همکاری با اتاق‌های بازرگانی برای توسعه پوشش‌های بیمه‌ای صنعتی

پست‌ بعدی
بیمه نامه آسام تجارت نو همراه مسافران در نوروز

دستاورد بزرگ بیمه تجارت‌نو

تحمیل فقر بر قشر حقوق‌بگیر، در بودجه 1403

راهکارهای نجات بورس از بن‌بست

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • پرطرفدار
  • دیدگاه‌ها
  • اخیرا
بانک مرکزی: وام فروشی ممنوع!

بانک مرکزی: وام فروشی ممنوع!

SMEs

نقش بنگاه‌های کوچک و متوسط (SMEs) در توسعه پایدار با رویکرد اقتصاد سبز

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

بدهی ملی ایالات متحده رکورد زد

بدهی ملی ایالات متحده رکورد زد

ارتباط رشد تورم و کاهش نقدینگی!

ارتباط رشد تورم و کاهش نقدینگی!

خودتحریمی به دلیل نپذیرفتن FATF

خودتحریمی به دلیل نپذیرفتن FATF

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

کشف اختلاس2.9همتی دربانک‌های دولتی

سودآورترین نقاط خروج از بازار رمزارزها

سودآورترین نقاط خروج از بازار رمزارزها

عملکرد صندوق‌ها در هفته تاخت‌وتاز بورس

خیزش سرمایه از خاکستر ضرر

زیست‌بومِ سودآور؛ تولید سبز در منظر سیاست و سرمایه

زیست‌بومِ سودآور؛ تولید سبز در منظر سیاست و سرمایه

پایان نخستین المپیاد ورزشی تامین ‌سرمایه‌ها با طنین پیام «سرمایه اصلی انسان است»

پایان نخستین المپیاد ورزشی تامین ‌سرمایه‌ها با طنین پیام «سرمایه اصلی انسان است»

چادرملو

نوید روزهای روشن برای “کچاد” در فروردین‌ماه ۱۴۰۴

https://t.me/toomannews_ir https://t.me/toomannews_ir https://t.me/toomannews_ir

برچسب‌ها

اسلاید شو مشروح خبر پلاس

دسته بندی ها

  • اقتصادکلان
  • بازار بیمه
  • بازار سرمایه
  • بازارپول
  • تومان پلاس
  • چند رسانه ای
  • چهارگوشه ایران
  • دسته‌بندی نشده
  • زنان سرزمینم
  • صنعت وبازرگانی
  • کریپتو
  • مدیران ایرانی
  • مدیریت سبز
  • مشروح خبر
  • نگاه روز
  • یادداشت و مقالات

برچسب‌ها

اسلاید شو مشروح خبر پلاس
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج
  • درباره ما
  • تماس باما
  • rss

© 2023 طراحی و سئو ایتوکس -کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری تومان نیوز محفوظ می باشد.

  • تومان نیوز
    • مشروح خبر
    • بازار سرمایه
    • کریپتو
    • زنان سرزمینم
    • بازارپول
    • نگاه روز
    • تومان پلاس
    • مدیریت سبز
    • مدیران ایرانی
    • یادداشت و مقالات
بدون نتیجه
مشاهده تمام نتایج

© 2023 طراحی و سئو ایتوکس -کلیه حقوق مادی و معنوی متعلق به پایگاه خبری تومان نیوز محفوظ می باشد.

خوش آمدید!

به حساب خود در زیر وارد شوید

رمز عبور را فراموش کرده اید؟

رمز عبور خود را بازیابی کنید

لطفا نام کاربری یا آدرس ایمیل خود را برای بازنشانی رمز عبور خود وارد کنید.

ورود به سیستم

افزودن لیست پخش جدید